pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Al Ries

Al Ries - książki lub utwory autora


Wojna marketingu z zarządzaniem - okładka książki
Al Ries, Laura Ries

Wojna marketingu z zarządzaniem

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy...
pozycja niedostępna

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie - okładka książki
Al Ries, Jack Trout

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikującWojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie, która błyskawicznie...
pozycja niedostępna

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie - okładka książki
Al Ries, Laura Ries

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki Wprowadź nowy produkt na rynek Na światowych...
pozycja niedostępna

22 niezmienne prawa marketingu - okładka książki
Al Ries, Laura Ries

22 niezmienne prawa marketingu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: marketing jest walką na percepcję, lepiej być pierwszym niż lepszym, jeśli nie możesz być lepszy, to...
pozycja niedostępna