pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Wiesław M. Grudzewski

Wiesław M. Grudzewski - autor


okładka książki - W poszukiwaniu nowych paradygmatów zarządzania
Wiesław M. Grudzewski, Irena K. Hejduk (red.)

W poszukiwaniu nowych paradygmatów zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
W poszukiwaniu nowych paradygmatów...
21.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie
Wiesław M. Grudzewski

Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Budowanie relacji opartych na zaufaniu jest niezbędne we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. W książce tej zaprezentowano główne koncepcje, narzędzia i zastosowania kategorii zaufania w nowoczesnym zarządzaniu. Uwzględniono zachodzące...
pozycja niedostępna

okładka książki - Metody projektowania systemów zarządzania
Wiesław M. Grudzewski, Irena K. Hejduk

Metody projektowania systemów zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Podstawowe zagadnienia omówione w pracy to: - doskonalenie zarządzania jakością - Business Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji - systemy klas MRP, MRP II, ERP, CRM - zarządzanie relacjami z klientem - CRM (Customer Relationship...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie technologiami
Wiesław M. Grudzewski, Irena K. Hejduk

Zarządzanie technologiami

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
W publikacji przedstawiono kierunki rozwoju nowoczesnych technologii i ich wpływ na gospodarkę w kontekście rozwoju innowacji jako podstawy kreowania przedsiębiorczości technologicznej. Książka prezentuje szerokie spektrum uwarunkowań...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych
Wiesław M. Grudzewski, Irena K. Hejduk, Anna Sankowska, Monika Wańtuchowicz

Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Z rezenzji prof. dr hab. Andrzeja Dzięgi: „To jest dzieło o prawdziwym zaufaniu. Pracodawcy do pracownika, pracownika do pracodawcy. Pracowników nawzajem do siebie. Zwykłego zaufania pomiędzy ludźmi, chociaż wpisanego w twardą rzeczywistość...
pozycja niedostępna

okładka książki - Gra w rynek
Wiesław M. Grudzewski

Gra w rynek

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Handlu i Prawa ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka, która za pośrednictwem wydawnictwa Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie trafia do rąk Czytelnika, nie jest rozprawą naukową, nie jest takie klasycznym podręcznikiem czy skryptem. Powstawała w ciągu kilku lat. Dyktowały ją -...
pozycja niedostępna