Księgarnia »
Indeks autorów »
Wacław Smid
Wacław Smid - autor - strona 2
Wacław Smid
Książka. Wydawnictwo: Dr Lex ; Kategoria: Książki / Filozofia / Opracowania naukowe / Filozofia kultury i antropologia filozoficzna; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka; Głównym w zasadzie celem niniejszej pracy jest analiza postępowania poznawczego przy konstruowaniu nowych teorii opisujących nowe klasy zjawisk fizycznych psychologicznych socjologicznych itp.. Natomiast wiodącą ideą działalności jest ten kto...
pozycja niedostępna
Wacław Smid
Książka. Wydawnictwo: Dr Lex ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się...
pozycja niedostępna
Wacław Smid
Książka. Wydawnictwo: Dr Lex ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; Ucieczka z mitu nicości. Znany gnostyk, Bazylides, miał napisać niegdyś, że był taki czas, kiedy nie było NICZEGO. Co więcej, kiedy nie było nawet tego niczego, co by w jakiś sposób było pomiędzy istniejącymi rzeczami. Jeśli takowe rzeczy...
pozycja niedostępna
Wacław Smid
Książka. Wydawnictwo: Dr Lex ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; Dlaczego chodzi nam akurat o kult wyobraźni Czyżby dlatego, że rozum śpi Otóż niezupełnie. Ten ostatni na pewno - na swój sposób - czuwa nieustannie nawet gdy o tym nie wiemy. To wyobraźnia działa jak życie poety: poetą się nie jest - nim się BYWA....
pozycja niedostępna
Wacław Smid
Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Leksykony; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka; Robimy biznes! Łatwo powiedzieć, trudniej zrealizować z sukcesem. Każda działalność ma swoją specyfikę. Wymaga wiedzy i wprowadza język specjalistyczny. Wiedza jest zapisywana poprzez ustalone pojęcia, które miewają przeróżne znaczenia i budzą...
pozycja niedostępna
Wacław Smid
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka; Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspo- koić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia -Tym czymś najczęściej bywają określone produkty,...
pozycja niedostępna
Wacław Smid
Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Leksykony; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka; Leksykon przedsiębiorcy jest bogatym zbiorem terminów, pojęć oraz ich interpretacji i znaczeń. Właścicielom firm, menedżerom, specjalistom, ułatwia poruszanie się po trudnym gruncie funkcjonowania biznesu i...
pozycja niedostępna
Wacław Smid, Stefania Stewart
Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Słowniki; Rok wydania: 2003; Oprawa: twarda; Wprawdzie dobrze jest znać każdy obcy język, ale świat biznesu mówi dziś po angielsku, ewentualnie w jego amerykańskiej odmianie. Stąd komunikując się lub studiując literaturę w tej dziedzinie, musimy prawidłowo interpretować angielską terminologię....
pozycja niedostępna
Wacław Smid
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka; Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachecić...
pozycja niedostępna
Wacław Smid
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: twarda; ...
pozycja niedostępna
Wacław Smid
Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda; Omówione zagadnienia : marketing - globalizacja - język, funkcjonowanie wartości w zarządzaniu marketingiem, hierarchia ludzkich potrzeb w zarządzaniu marketingiem, metamarketing - globalizacja -...
pozycja niedostępna
Wacław Smid
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu ; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Leksykony; Oprawa: twarda; Leksykon menedżera stanowi najobszerniejsze na naszym rynku księgarskim kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Zawiera około czterech i pół tysięca pojęć i terminów używanych aktualnie przez ludzi biznesu na całym świecie. Są tu...
pozycja niedostępna
Wacław Smid
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu ; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Encyklopedie; Oprawa: twarda; Encyklopedia promocji i reklamy autorstwa dr. Wacława Šmida to unikalna pozycja na polskim rynku księgarskim. Zawiera hasła z dziedziny, która jest bardzo popularna, a zarazem nie do końca poznana przez Czytelników. Służyć będzie pomocą...
pozycja niedostępna
Wacław Smid
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: twarda; W tej najnowszej pracy Wacława Śmida podejmuje się skonfrontowania klasycznych definicji z dziedziny marketingu z pojęciami z innych działów nauki jak filozofia, psychologia, logika i socjologia odnoszących się do podobnych jego zdaniem...
pozycja niedostępna