pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Wacław Smid

Wacław Smid - autor - strona 2


okładka książki - Postfilozofia
Wacław Smid

Postfilozofia

Książka. Wydawnictwo: Dr Lex ; Kategoria: Książki / Filozofia / Opracowania naukowe / Filozofia kultury i antropologia filozoficzna; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Głównym w zasadzie celem niniejszej pracy jest analiza postępowania poznawczego przy konstruowaniu nowych teorii opisujących nowe klasy zjawisk fizycznych psychologicznych socjologicznych itp.. Natomiast wiodącą ideą działalności jest ten kto...
pozycja niedostępna

okładka książki - Reklama. Teoria projektu
Wacław Smid

Reklama. Teoria projektu

Książka. Wydawnictwo: Dr Lex ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Ontologia sukcesu
Wacław Smid

Ontologia sukcesu

Książka. Wydawnictwo: Dr Lex ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Ucieczka z mitu nicości. Znany gnostyk, Bazylides, miał napisać niegdyś, że był taki czas, kiedy nie było NICZEGO. Co więcej, kiedy nie było nawet tego niczego, co by w jakiś sposób było pomiędzy istniejącymi rzeczami. Jeśli takowe rzeczy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zasady kultu wyobraźni
Wacław Smid

Zasady kultu wyobraźni

Książka. Wydawnictwo: Dr Lex ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Dlaczego chodzi nam akurat o kult wyobraźni Czyżby dlatego, że rozum śpi Otóż niezupełnie. Ten ostatni na pewno - na swój sposób - czuwa nieustannie nawet gdy o tym nie wiemy. To wyobraźnia działa jak życie poety: poetą się nie jest - nim się BYWA....
pozycja niedostępna

okładka książki - Leksykon przedsiębiorcy
Wacław Smid

Leksykon przedsiębiorcy

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Leksykony; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Robimy biznes! Łatwo powiedzieć, trudniej zrealizować z sukcesem. Każda działalność ma swoją specyfikę. Wymaga wiedzy i wprowadza język specjalistyczny. Wiedza jest zapisywana poprzez ustalone pojęcia, które miewają przeróżne znaczenia i budzą...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej
Wacław Smid

Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspo- koić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia -Tym czymś najczęściej bywają określone produkty,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Leksykon przedsiębiorcy. Przedsiębiorczość
Wacław Smid

Leksykon przedsiębiorcy. Przedsiębiorczość

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Leksykony; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Leksykon przedsiębiorcy jest bogatym zbiorem terminów, pojęć oraz ich interpretacji i znaczeń. Właścicielom firm, menedżerom, specjalistom, ułatwia poruszanie się po trudnym gruncie funkcjonowania biznesu i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Słownik terminów polsko-angielski
Wacław Smid, Stefania Stewart

Słownik terminów polsko-angielski

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Słowniki; Rok wydania: 2003; Oprawa: twarda;
Wprawdzie dobrze jest znać każdy obcy język, ale świat biznesu mówi dziś po angielsku, ewentualnie w jego amerykańskiej odmianie. Stąd komunikując się lub studiując literaturę w tej dziedzinie, musimy prawidłowo interpretować angielską terminologię....
pozycja niedostępna

okładka książki - Język reklamy w komunikacji medialnej
Wacław Smid

Język reklamy w komunikacji medialnej

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachecić...
pozycja niedostępna

okładka książki - Psychologia i socjologia zarządzania. Słownik terminów
Wacław Smid

Psychologia i socjologia zarządzania. Słownik terminów

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: twarda;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing pod presją globalizacji
Wacław Smid

Marketing pod presją globalizacji

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda;
Omówione zagadnienia : marketing - globalizacja - język, funkcjonowanie wartości w zarządzaniu marketingiem, hierarchia ludzkich potrzeb w zarządzaniu marketingiem, metamarketing - globalizacja -...
pozycja niedostępna

okładka książki - Leksykon menedżera
Wacław Smid

Leksykon menedżera

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu ; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Leksykony; Oprawa: twarda;
Leksykon menedżera stanowi najobszerniejsze na naszym rynku księgarskim kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Zawiera około czterech i pół tysięca pojęć i terminów używanych aktualnie przez ludzi biznesu na całym świecie. Są tu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Encyklopedia promocji i reklamy
Wacław Smid

Encyklopedia promocji i reklamy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu ; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Encyklopedie; Oprawa: twarda;
Encyklopedia promocji i reklamy autorstwa dr. Wacława Šmida to unikalna pozycja na polskim rynku księgarskim. Zawiera hasła z dziedziny, która jest bardzo popularna, a zarazem nie do końca poznana przez Czytelników. Służyć będzie pomocą...
pozycja niedostępna

okładka książki - Metamarketing
Wacław Smid

Metamarketing

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: twarda;
W tej najnowszej pracy Wacława Śmida podejmuje się skonfrontowania klasycznych definicji z dziedziny marketingu z pojęciami z innych działów nauki jak filozofia, psychologia, logika i socjologia odnoszących się do podobnych jego zdaniem...
pozycja niedostępna

Strona 2 z 2 : «12 (34 pozycji)