pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Encyklopedia promocji i reklamy

Autor książki:

Wacław Smid

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Oprawa: twarda
Ilość stron: 142 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372300591
ISBN: 83-7230-059-3
Data:2001-01-04
Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Encyklopedia promocji i reklamy autorstwa dr. Wacława Šmida to unikalna pozycja na polskim rynku księgarskim. Zawiera hasła z dziedziny, która jest bardzo popularna, a zarazem nie do końca poznana przez Czytelników. Służyć będzie pomocą wszystkim zainteresowanym reklamą i promocją. Wśród nich uczniom, studentom i praktykom. Ze względu na stosowanie terminologii angielskiej będzie niezwykle pomocna dla nauczycieli języka angielskiego, tłumaczy oraz dla osób utrzymujący kontakty międzynarodowe w branży reklamowej.

Kazimierz Kraj

Książka "Encyklopedia promocji i reklamy" - Wacław Smid - oprawa twarda - Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu.