pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Wykłady z komunikacji społecznej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dr Lex
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 696 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788361448976
ISBN: 978-83-6144-897-6
Data: 2013-02-05
Cena wydawcy: 59.01 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych. Całość problematyki została podzielona na trzy części: 1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych. 2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.). 3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp. Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.

Książka "Wykłady z komunikacji społecznej" - Wacław Smid - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex. Książka posiada 696 stron i została wydana w 2013 r.