pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Stanisław Łobejko

Stanisław Łobejko - autor


okładka książki - Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych
Stanisław Łobejko, Dariusz Plinta, Alicja Sosnowska

Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Aby skutecznie konkurować na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie strategiczne w praktyce polskich przedsiębiorstw
Stanisław Łobejko, Zdzisław Pierścionek (red.)

Zarządzanie strategiczne w praktyce polskich przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Rozwój gospodarczy Polski w coraz większym stopniu stymulują przedsiębiorstwa wkraczające i skutecznie konkurujące na rynku Unii Europejskiej. Istnieje wiele czynników zdobywania przewagi konkurencyjnej umożliwiających stabilny rozwój przedsiębiorstwa...
pozycja niedostępna

okładka książki - Przedsiębiorstwo sieciowe
Stanisław Łobejko

Przedsiębiorstwo sieciowe

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Wstęp Postęp naukowo-techniczny, w szczególności technologie informacyjno-komunikacyjne przełomu XXI wieku, oraz przemiany społeczno-gospodarcze zmieniają w sposób istotny metody, sposoby oraz formy prowadzenia działalności gospodarczej,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Drogi do sukcesu małych i średnich przedsiębiorstw
Alicja Sosnowska, Stanisław Łobejko (red.)

Drogi do sukcesu małych i średnich przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wstęp Polskie przedsiębiorstwa po wejściu do UE stanęły przed nowymi wyzwaniami wynikającymi z przystąpienia do wspólnego, europejskiego rynku. Skuteczne konkurowanie na współczesnym, zglobalizowanym rynku wymaga od przedsiębiorców stałego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Systemy informacyjne w zarządzaniu wiedzą i innowacją w przedsiębiorstwie
Stanisław Łobejko

Systemy informacyjne w zarządzaniu wiedzą i innowacją w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Informacja i wiedza są obecnie traktowane jako jeden z ważniejszych zasobów produkcyjnych przedsiębiorstw. W erze informacyjnej przedsiębiorstwa w bardzo dużym stopniu zależą od technologii informacyjnej, która obejmuje znacznie więcej niż...
pozycja niedostępna