pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 242 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788320823394
Data: 2019-08-29
Cena wydawcy: 64.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Aby skutecznie konkurować na globalnym rynku, przedsiębiorstwa powinny oprzeć rozwój na nowych technologiach oraz wprowadzać na rynek innowacyjne produkty. W książce zaprezentowano najnowszą wiedzę w zakresie strategii i modelowania produktów innowacyjnych. Podkreślono wielowymiarowy charakter innowacji oraz omówiono najważniejsze strategie oraz modele rozwoju innowacji. Zaprezentowano również metody projektowania i modelowania produktów innowacyjnych.

Książka jest doskonałym źródłem informacji dla menedżerów, którzy chcą podejmować działania ukierunkowane na wprowadzanie produktów innowacyjnych na rynek. Może być także przydatna jako podręcznik dla studentów wszystkich uczelni, na których są wykładane przedmioty z zakresu zarządzania innowacjami oraz strategii i rozwoju produktów innowacyjnych.

Książka "Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych" - Stanisław Łobejko, Dariusz Plinta, Alicja Sosnowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 242 stron i została wydana w 2019 r.