Kognitywny wizerunek alkoholu
Michael Fleischer, Annette Siemes, Mariusz Wszołek

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Libron |
Rok wyd.: | 2025 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 128 s. |
EAN: | 9788367209922 |
ISBN: | 978-83-6720-992-2 |
Data: | 2025-05-12 |
Opis książki:
Napoje (w tym alkohole) posiadają, obok właściwości fizycznych i chemicznych, również właściwości społeczne i komunikacyjne, spełniają określone funkcje w ramach systemu społecznego i w samych komunikacjach. W systemie społecznym, rozumianym tu jako system (fizycznie mierzalnych) działań, tworzą i współtworzą składniki różnych scenariuszy działań i należą jako istotne elementy do różnych społecznych rytuałów. Niewiele jednak wiemy o ich konkretnych funkcjach, a jeszcze mniej o ich semantyce komunikacyjnej (nie leksykalnej), stąd postanowiliśmy zbadać właśnie te aspekty alkoholi ich znaczenia komunikacyjne i profile semantyczne poszczególnych ich gatunków, rekonstruując tym wizerunki oraz funkcje, jakie spełniają w komunikacjach.
Fragment wstępu
Książka "Kognitywny wizerunek alkoholu" - Michael Fleischer, Annette Siemes, Mariusz Wszołek - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 128 stron i została wydana w 2025 r.