pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kognitywny wizerunek alkoholu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Libron
Rok wyd.: 2025
Oprawa: miękka
Ilość stron: 128 s.
EAN: 9788367209922
ISBN: 978-83-6720-992-2
Data: 2025-05-12
Cena wydawcy: 75.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Napoje (w tym alkohole) posiadają, obok właściwości fizycznych i chemicznych, również właściwości społeczne i komunikacyjne, spełniają określone funkcje w ramach systemu społecznego i w samych komunikacjach. W systemie społecznym, rozumianym tu jako system (fizycznie mierzalnych) działań, tworzą i współtworzą składniki różnych scenariuszy działań i należą jako istotne elementy do różnych społecznych rytuałów. Niewiele jednak wiemy o ich konkretnych funkcjach, a jeszcze mniej o ich semantyce komunikacyjnej (nie leksykalnej), stąd postanowiliśmy zbadać właśnie te aspekty alkoholi ich znaczenia komunikacyjne i profile semantyczne poszczególnych ich gatunków, rekonstruując tym wizerunki oraz funkcje, jakie spełniają w komunikacjach.

Fragment wstępu

Książka "Kognitywny wizerunek alkoholu" - Michael Fleischer, Annette Siemes, Mariusz Wszołek - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 128 stron i została wydana w 2025 r.