pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Manual reklama. Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji

Autor książki:

Mariusz Wszołek

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Libron
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 530 s.
Wymiar: 145x210 mm
EAN: 9788365705082
ISBN: 978-83-6570-508-2
Data: 2017-05-25
pozycja niedostępna

Opis książki:

Oddajemy w ręce czytelników podręcznik wydawałoby sie kompletny, ale dynamika rozwoju badan z zakresu reklamy i komunikacji społecznej szybko zweryfikowałaby taki stan rzeczy na niekorzyść autorów książki. Przyjmijmy zatem, ze jest to bardzo dobry punkt wyjścia dla nauki reklamy w kontekście projektowania komunikacji.

Książka "Manual reklama. Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji" - Mariusz Wszołek (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 530 stron i została wydana w 2017 r.