pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Księgarnia »
Indeks autorów »
Joanna M. Moczydłowska

Joanna M. Moczydłowska - autor


okładka książki - Doskonalenie kompetencji zawodowych w profesjonalnie zarządzanej organizacji
Joanna M. Moczydłowska, Krystyna Serafin

Doskonalenie kompetencji zawodowych w profesjonalnie zarządzanej organizacji

Książka. Wydawnictwo: Naukowe Sophia ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Wychodząc od stosunkowo dobrze rozpoznanych potrzeb pracodawców w zakresie kompetencji oczekiwanych od pracowników autorki tej publikacji postawiły sobie pytanie, jakie metody, formy i narzędzia rozwoju i doskonalenia kompetencji, w tym bardzo ważnych...
38.97  40.86  1.89 

okładka książki - Patologie i dysfunkcje w organizacji
Karol Kowalewski, Joanna M. Moczydłowska

Patologie i dysfunkcje w organizacji

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Publikacja ma charakter przeglądowy. Autorzy referują wyniki analizy naukowej najważniejszych badań i koncepcji ostatniego ćwierćwiecza dotyczących patologii i dysfunkcji organizacji poruszając zagadnienia, które w literaturze z obszaru nauk...
54.92  59.00  4.08 

okładka książki - Organizacja inteligentna generacyjnie
Joanna M. Moczydłowska

Organizacja inteligentna generacyjnie

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka przeznaczona jest dla wszystkich osób zatrudnionych w różnego rodzaju organizacjach, zarówno przedsiębiorstw, jak i podmiotów non-profit. W szczególności zainteresowani publikacją powinni być członkowie kadry...
45.51  47.99  2.48 

okładka książki - Relacje jako kapitał organizacji
Joanna M. Moczydłowska, Anna Korombel, Agnieszka Bitkowska

Relacje jako kapitał organizacji

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze...
36.08  40.00  3.92 

okładka książki - Nowe koncepcje zarządzania ludźmi
Joanna M. Moczydłowska, Karol Kowalewski

Nowe koncepcje zarządzania ludźmi

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Bardzo dynamiczne, skokowe zmiany zachodzące w świecie współczesnych organizacji powodują, że przedstawiciele nauk o zarządzaniu, a także praktycy biznesu poszukują nowych rozwiązań wspierających efektywność organizacyjną. Rosnąca...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie kompetencjami zawodowymi a motywowanie pracowników
Joanna M. Moczydłowska

Zarządzanie kompetencjami zawodowymi a motywowanie pracowników

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Celem pracy jest: 1. Krytyczna analiza teorii kompetencji i zarządzania kompetencjami prowadząca do rozstrzygnięcia dylematów i sprzeczności definicyjnych oraz terminologicznych. Ustalenie relacji problematyki kompetencji do teorii kapitału...
pozycja niedostępna

okładka książki - Przedsiębiorczość
Joanna M. Moczydłowska, Izabela Pacewicz

Przedsiębiorczość

Książka. Wydawnictwo: FOSZE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Głównym adresatem niniejszej publikacji jako podręcznika są studenci szkół wyższych, nauczyciele przedmiotu przedsiębiorczość i ci, którzy dopiero zamierzają w sposób profesjonalny prowadzić działalność gospodarczą. Społeczność wymienionych grup...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zachowania organizacyjne w nowoczesnym przedsiębiorstwie
Joanna M. Moczydłowska

Zachowania organizacyjne w nowoczesnym przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Od zarania dziejów człowiekowi towarzyszy instynkt kooperacji i potrzeba organizacji działań zespołowych. Procesy te uległy szczególnemu nasileniu w ciągu ostatnich dziesięcioleci. Można wręcz zaryzykować twierdzenie, że świat współczesny stał...
pozycja niedostępna