pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Joanna Cygler

Joanna Cygler - autor


okładka książki - Relacje między producentami a detalistami. Kontekst modeli biznesu
Marzanna K. Witek-Hajduk, Joanna Cygler, Andrzej Sznajder, Anna Napiórkowska

Relacje między producentami a detalistami. Kontekst modeli biznesu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom.Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kooperencja przedsiębiorstw w dobie globalizacji. Wyzwania strategiczne, uwarunkowania prawne
Maria Aluchna, Joanna Cygler, Grzegorz Materna, Marzanna K. Witek-Hajduk

Kooperencja przedsiębiorstw w dobie globalizacji. Wyzwania strategiczne, uwarunkowania prawne

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Kooperencja staje się nieodzownym elementem współczesnej gospodarki światowej. Dowodzą tego rosnąca powszechność zjawiska w skali międzynarodowej oraz jego znaczenie dla rozwoju poszczególnych sektorów i korporacji, jak również dla...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kooperencja przedsiębiorstw
Joanna Cygler

Kooperencja przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Wstęp Złożoność relacji kooperencyjnych wynika z jednoczesnego ścierania się dwóch przeciwstawnych strumieni relacji: konkurencji i kooperacji. Relacje te obejmują zróżnicowane poziomy zarządzania i mogą przybrać rozmaite formy organizacyjne,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Alianse strategiczne
Joanna Cygler

Alianse strategiczne

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Celem książki jest przedstawienie aliansów strategicznych jako sposobu na zwiększenie możliwości rozwojowych przedsiębiorstw. Dzięki sojuszom mogą one odnieść znacznie większe korzyści niż gdyby funkcjonowały indywidualnie. Wiele uwagi...
pozycja niedostępna