pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Alianse strategiczne

Autor książki:

Joanna Cygler

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2002
Oprawa: miękka
Ilość stron: 206 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788372512239
ISBN: 83-7251-223-X
Data: 2008-11-20
pozycja niedostępna

Opis książki:

Celem książki jest przedstawienie aliansów strategicznych jako sposobu na zwiększenie możliwości rozwojowych przedsiębiorstw. Dzięki sojuszom mogą one odnieść znacznie większe korzyści niż gdyby funkcjonowały indywidualnie. Wiele uwagi poświęcono problemom tworzenia i zarządzania współpracą przez niezależne od siebie organizacje i wynikającym z tego konsekwencjom. Istotną częścią książki jest opis doświadczeń przedsiębiorstw, które zdecydowały się na rozwój poprzez tworzenie aliansów strategicznych oraz wynikające stąd wnioski. Ze szczególną uwagą zaprezentowano sojusze zawierane przez podmioty gospodarcze pochodzące z różnych krajów.
Kluczowe hasła: Alianse strategiczne jako forma rozwoju korporacji Uwarunkowania i motywy zawierania aliansów strategicznych Zarządzanie aliansami strategicznymi Powiązania sieciowe jako efekt zawiązywania mnogich aliansów strategicznych

Książka "Alianse strategiczne" - Joanna Cygler - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 206 stron i została wydana w 2002 r.