pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Jerzy Bogdanienko

Jerzy Bogdanienko - autor


okładka książki - Ryzyko i kryzys w procesie rozwoju organizacji
Jerzy Bogdanienko

Ryzyko i kryzys w procesie rozwoju organizacji

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
RYZYKO I KRYZYS Kompendium wiedzy z zakresu funkcjonowania organizacji w turbulentnym i dynamicznym globalnym otoczeniu - niezbędne dla studentów zarządzania. W książce m.in.: ogólna charakterystyka współczesnej gospodarki oraz...
44.86 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Istota i problemy poznania naukowego
Jerzy Bogdanienko

Istota i problemy poznania naukowego

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Problemy poznania naukowego są przedmiotem zainteresowania każdego człowieka nauki. W procesie poznania naukowego badacz dokonuje odkryć naukowych lub interpretuje znane zjawiska w innym ujęciu, co powoduje przyrost wiedzy naukowej oraz...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie. Tradycja i nowoczesność
Jerzy Bogdanienko, Włodzimierz Piotrowski

Zarządzanie. Tradycja i nowoczesność

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik obejmuje wiedzę z podstaw zarządzania. Autorzy pokazali koncepcje zarządzania w kontekście ich rozwoju, a także ich wpływ na współczesnych kierowników i menedżerów oraz organizację i funkcjonowanie firm. W podręczniku zostały...
pozycja niedostępna

okładka książki - Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w warunkach globalnych
Jerzy Bogdanienko, Marcin Kuzel, Iwona Sobczak (red.)

Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w warunkach globalnych

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
Niniejsze opracowanie, zatytułowane Uwarunkowania budowania kon- kurencyjności przedsiębiorstw w otoczeniu globalnym, stanowi kontynuację rozważań poświęconych problematyce prowadzenie działalności innowacyjnej w systemie gospodarczym poddanym...
31.41 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie wiedzą w warunkach globalnej współpracy przedsiębiorstw
Jerzy Bogdanienko, Marcin Kuzel, Iwona Sobczak (red.)

Zarządzanie wiedzą w warunkach globalnej współpracy przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
Niniejsze opracowanie, zatytułowane Zarządzanie wiedzą w warunkach globalnej współpracy przedsiębiorstw, jest jedną z trzech publikacji poświęconych problematyce prowadzenia działalności innowacyjnej w systemie gospodarczym poddanym wpływom...
29.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w warunkach globalnych
Jerzy Bogdanienko, Marcin Kuzel, Iwona Sobczak

Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w warunkach globalnych

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
Niniejsze opracowanie, zatytułowane Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w warunkach globalnych, jest pierwszą z trzech publikacji poświęconych problematyce prowadzenia działalności innowacyjnej w systemie gospodarczym poddanym wpływom...
31.41 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Innowacyjność przedsiębiorstw
Jerzy Bogdanienko, Mirosław Haffer, Wojciech Popławski

Innowacyjność przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja ma stanowić materiał uzupełniający dla osób studiujących przedmiot: zarządzanie innowacjami. Materiał uzupełniający - to brzmi skromnie, ale jeśli którykolwiek autor, jakiegokolwiek podręcznika mającego za cel ułatwienie poznania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie postępem technicznym
Jerzy Bogdanienko

Zarządzanie postępem technicznym

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna