pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations w czasach mp3 i internetu

Dane szczegółowe:
Wydawca: WSIiZ
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 294 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788360583210
ISBN: 978-83-6058-321-0
Data: 2008-11-13
Cena wydawcy: 46.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsze opracowanie jest kolejnym tomem opracowań z dziedziny public relations. Publikacja ta powstała w oparciu o konferencje PR, które od wielu lat odbywają się w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, konferencje, których zasadniczym celem jest integrowanie nauki i praktyki public relations. Znakomici naukowcy i praktycy PR co-rocznie podczas Kongresu PR prezentują wyniki swoich badań, analizy i oceny. W ten sposób staramy się powiększać dorobek, z którego następnie mogą korzystać adepci polskie-go PR. Niniejszy tom zawiera prezentację głównie tradycyjnych narzędzi PR w kontekście poszukiwania odpowiedzi na pytanie, gdzie jesteśmy jako branża, i w jakim kierunku powinniśmy zmierzać.

Książka "Public relations w czasach mp3 i internetu" - Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo WSIiZ. Książka posiada 294 stron i została wydana w 2008 r.