pokaz koszyk
rozwiń menu

Wydawnictwo WSiZ


okładka książki - Public relations w zarządzaniu firmą

Public relations w zarządzaniu firmą

Książka. Wydawnictwo: WSiZ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
O tym, jak doniosłą rolę odgrywa public relations w realizacji wyzwań stawianych przed organizacjami funkcjonującymi we współczesnych realiach społeczno-gospodarczych, nie trzeba nikogo przekonywać. Działania w sferze public relations...
pozycja niedostępna

okładka książki - Public relations. Teoria i studia przypadków

Public relations. Teoria i studia przypadków

Książka. Wydawnictwo: WSiZ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Publikacja niniejsza zawiera trzy rozdziały. W pierwszym zaprezentowano teoretyczną podbudowę prezentowanych zagadnień; przedstawiono podstawowe definicje oraz analizę otoczenia organizacji; zdefiniowano i omówiono procedurę public relations...
pozycja niedostępna