pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE

Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 47


okładka książki - Słownik handlowy angielsko-polski

Słownik handlowy angielsko-polski

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 1991; Oprawa: twarda;
Słownik zawiera około 63 000 terminów z różnych dziedzin ekonomii, a zwłaszcza handlu międzynarodowego, obrotu giełdowego, ubezpieczeń, finansów, bankowości, prawa międzynarodowego, transportu morskiego i lotniczego oraz innych, ściśle związanych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Specjalności kuchni polskiej

Specjalności kuchni polskiej

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Poradniki / Kuchnia; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Specjalności kuchni polskiej to najnowszy zbiór przepisów charakterystycznych dla współczesnej kuchni polskiej. Są to przepisy znane, sprawdzone, niezbyt skomplikowane w przygotowaniu, nowoczesne od strony współczesnych zasad...
pozycja niedostępna

okładka książki - Spojrzenie Miłosierdzia

Spojrzenie Miłosierdzia

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Religia / Życie Chrześcijańskie / modlitwy i rozważania; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
INSPIRACJA DO MODLITEWNEJ REFLEKSJI I DUCHOWEJ PRZEMIANY,,Zdumiewa mnie, jak bardzo Miłosierdzie Boże stanowi przekaz na nasze czasy. Zachęcam cię przeto, abyś wpatrywał się w Pana Jezusa i rozważał Jego Miłosierdzie. Będziesz zdumiony równie mocno...
pozycja niedostępna

okładka książki - Społeczna odpowiedzialność biznesu.. Nowa wartość konkurencyjna

Społeczna odpowiedzialność biznesu.. Nowa wartość konkurencyjna

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Społeczna odpowiedzialność biznesu jest koncepcją coraz szerzej wdrażaną w zarządzaniu firmami. Ogólnie polega ona na połączeniu działań mających budować przewagę konkurencyjną z podejmowaniem inicjatyw korzystnych dla otoczenia firmy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Współcześnie przedsiębiorstwa obarcza się odpowiedzialnością nie tylko za zanieczyszczanie środowiska, ale również za efekty społeczne, jak likwidacja miejsc pracy, brak poczucia bezpieczeństwa, różnice społeczne. Oczekuje się, że przedsiębiorstwa...
pozycja niedostępna

okładka książki - Społeczne aspekty globalizacji

Społeczne aspekty globalizacji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Rodząca się cywilizacja globalna niesie wiele szans, ale towarzyszą jej także różnorakie zagrożenia. Przegląd zjawisk skorelowanych z globalizacją stał się punktem wyjścia rozważań podjętych w niniejszej monografii. W rozdziale...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sprawozdanie finansowe przedsiębiorstwa

Sprawozdanie finansowe przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Zakres przedmiotowy książki obejmuje zarówno jednostkowe, jak i skonsolidowane sprawozdania finansowe. Odmienność treści i zasad sporządzania tych sprawozdań stały się podstawą wyodrębnienia dwóch części książki. W części I autorzy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Stabilizacyjna polityka fiskalna w krajach OECD

Stabilizacyjna polityka fiskalna w krajach OECD

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Stosunki międzynarodowe; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Funkcja stabilizacyjna stanowi jedną z głównych funkcji polityki fiskalnej. Jej realizacja polega na takim kształtowaniu instrumentów fiskalnych, by zapewnić pożądane zachowanie się najważniejszych zmiennych makroekonomicznych, takich jak...
pozycja niedostępna

okładka książki - Statystyka nie jest trudna cz. 2. Metody wnioskowania statystycznego

Statystyka nie jest trudna cz. 2. Metody wnioskowania statystycznego

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Piąte wydanie podręcznika, który zawiera popularny wykład metod wnioskowania statystycznego w warunkach niepewności. W przystępny sposób omówiono w nim zagadnienia weryfikacji hipotez statystycznych, ograniczając do niezbędnego minimum...
pozycja niedostępna

okładka książki - Statystyka nie jest trudna. Metody wnioskowania statystycznego

Statystyka nie jest trudna. Metody wnioskowania statystycznego

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Matematyka; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Książka składa się z elementarnego wprowadzania do problematyki wnioskowania statystycznego oraz omówienia zagadnień teorii weryfikacji hipotez statystycznych.Autor główny nacisk położył na charakterystykę metod, podanie warunków ich stosowania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Statystyka nie jest trudna. Mierniki statystyczne

Statystyka nie jest trudna. Mierniki statystyczne

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Matematyka; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W książce tej przedstawiono podstawowe metody opisu statystycznego. Wiele ciekawych przykładów umożliwia zapoznanie się z metodami różnorakich badań.Książka polecana studentom kierunków...
pozycja niedostępna

okładka książki - Statystyka społeczna

Statystyka społeczna

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: Broszurowa;
Podręcznik obejmuje wiedzę o badaniach zjawisk społecznych jako źródło wiedzy dla różnych instytucji publicznych. Zostały w nim przedstawione metody analizy ilościowej społecznych skutków procesów ekonomicznych i demograficznych oraz polityki...
pozycja niedostępna

okładka książki - Statystyka. Zbiór zadań

Statystyka. Zbiór zadań

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Niniejszy zbiór stanowi próbę połączenia teorii podstaw statystyki z praktycznym zastosowaniem omawianych zagadnień, w nawiązaniu zarówno do obowiązujących na polskich uczelniach ekonomicznych programów nauczania, jak i do funkcjonujących na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sterowanie zapasami w przedsiębiorstwie

Sterowanie zapasami w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono racjonalną gospodarkę zapasami, jej znaczenie dla funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz metody optymalizacji poziomu zapasów w przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem: teorii zapasów, krótkoterminowego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Stosunki międzynarodowe. Teoria i praktyka

Stosunki międzynarodowe. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Stosunki międzynarodowe; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Książka składa się z czterech, powiązanych ze sobą części dotyczących: podstaw polityki międzynarodowej, gospodarki światowej, współczesnego ładu międzynarodowego oraz pozycji Polski w świecie. Przejrzysty układ całości pozwala...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia globalna

Strategia globalna

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Rozwój światowej gospodarki sprawia, że coraz więcej firm ma charakter ponadnarodowy działają w wielu państwach, często wręcz w skali globalnej. Strategie ich funkcjonowania muszą więc z jednej strony uwzględniać wiele czasami odmiennych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia marki. Seria: Marketing bez tajemnic

Strategia marki. Seria: Marketing bez tajemnic

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Książka:*wyjaśnia podstawowe pojęcia związane ze strategią marki*przedstawia markę z punktu widzenia jej przydatności w różnych warunkach*wskazuje, jak wykorzystać markę firmy, aby zdobywać i utrzymywać rynki oraz rozwijać międzynarodową kooperację...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia obsługi klienta

Strategia obsługi klienta

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
W książce, która w oryginalnej wersji odniosła wielki sukces w Europie Zachodniej i USA, Autor przedstawia kompleksowo nowoczesną strategię obsługi klienta. Książka ma siedem rozdziałów. W każdym z nich Autoromawia jeden z sekretów, które jego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia produktu. Seria: Marketing bez tajemnic

Strategia produktu. Seria: Marketing bez tajemnic

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W gospodarce rynkowej właściwa strategia produktu jest kluczem do osiągnięcia sukcesów przedsiębiorstwa na rynku. W książce autorzy pokazują - na podstawie przykładów - jak tworzyć strategie produktów, aby produkt został zauważony i kupiony...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia public relations

Strategia public relations

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W książce opisano miejsce i rolę public relations w zarządzaniu firmą. Łącząc różne modele i teorie zarządzania, autorka omówiła tworzenie skutecznych strategii PR w kontekście m.in. zarządzania strategicznego firmą, działania kierownictwa...
pozycja niedostępna

Strona 47 z 56 : «pierwsza...4546474849...ostatnia» (1111 pozycji)