Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE
Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 47
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 1991; Oprawa: twarda;
Słownik zawiera około 63 000 terminów z różnych dziedzin ekonomii, a zwłaszcza handlu międzynarodowego, obrotu giełdowego, ubezpieczeń, finansów, bankowości, prawa międzynarodowego, transportu morskiego i lotniczego oraz innych, ściśle związanych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Poradniki / Kuchnia; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Specjalności kuchni polskiej to najnowszy zbiór przepisów charakterystycznych dla współczesnej kuchni polskiej. Są to przepisy znane, sprawdzone, niezbyt skomplikowane w przygotowaniu, nowoczesne od strony współczesnych zasad...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Religia / Życie Chrześcijańskie / modlitwy i rozważania; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
INSPIRACJA DO MODLITEWNEJ REFLEKSJI I DUCHOWEJ PRZEMIANY,,Zdumiewa mnie, jak bardzo Miłosierdzie Boże stanowi przekaz na nasze czasy. Zachęcam cię przeto, abyś wpatrywał się w Pana Jezusa i rozważał Jego Miłosierdzie. Będziesz zdumiony równie mocno...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Społeczna odpowiedzialność biznesu jest koncepcją coraz szerzej wdrażaną w zarządzaniu firmami. Ogólnie polega ona na połączeniu działań mających budować przewagę konkurencyjną z podejmowaniem inicjatyw korzystnych dla otoczenia firmy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Współcześnie przedsiębiorstwa obarcza się odpowiedzialnością nie tylko za zanieczyszczanie środowiska, ale również za efekty społeczne, jak likwidacja miejsc pracy, brak poczucia bezpieczeństwa, różnice społeczne. Oczekuje się, że przedsiębiorstwa...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Rodząca się cywilizacja globalna niesie wiele szans, ale towarzyszą jej także różnorakie zagrożenia. Przegląd zjawisk skorelowanych z globalizacją stał się punktem wyjścia rozważań podjętych w niniejszej monografii. W rozdziale...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Zakres przedmiotowy książki obejmuje zarówno jednostkowe, jak i skonsolidowane sprawozdania finansowe. Odmienność treści i zasad sporządzania tych sprawozdań stały się podstawą wyodrębnienia dwóch części książki. W części I autorzy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Stosunki międzynarodowe; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Funkcja stabilizacyjna stanowi jedną z głównych funkcji polityki fiskalnej. Jej realizacja polega na takim kształtowaniu instrumentów fiskalnych, by zapewnić pożądane zachowanie się najważniejszych zmiennych makroekonomicznych, takich jak...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Piąte wydanie podręcznika, który zawiera popularny wykład metod wnioskowania statystycznego w warunkach niepewności. W przystępny sposób omówiono w nim zagadnienia weryfikacji hipotez statystycznych, ograniczając do niezbędnego minimum...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Matematyka; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Książka składa się z elementarnego wprowadzania do problematyki wnioskowania statystycznego oraz omówienia zagadnień teorii weryfikacji hipotez statystycznych.Autor główny nacisk położył na charakterystykę metod, podanie warunków ich stosowania...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Matematyka; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W książce tej przedstawiono podstawowe metody opisu statystycznego. Wiele ciekawych przykładów umożliwia zapoznanie się z metodami różnorakich badań.Książka polecana studentom kierunków...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: Broszurowa;
Podręcznik obejmuje wiedzę o badaniach zjawisk społecznych jako źródło wiedzy dla różnych instytucji publicznych. Zostały w nim przedstawione metody analizy ilościowej społecznych skutków procesów ekonomicznych i demograficznych oraz polityki...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Niniejszy zbiór stanowi próbę połączenia teorii podstaw statystyki z praktycznym zastosowaniem omawianych zagadnień, w nawiązaniu zarówno do obowiązujących na polskich uczelniach ekonomicznych programów nauczania, jak i do funkcjonujących na...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono racjonalną gospodarkę zapasami, jej znaczenie dla funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz metody optymalizacji poziomu zapasów w przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem: teorii zapasów, krótkoterminowego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Stosunki międzynarodowe; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Książka składa się z czterech, powiązanych ze sobą części dotyczących: podstaw polityki międzynarodowej, gospodarki światowej, współczesnego ładu międzynarodowego oraz pozycji Polski w świecie. Przejrzysty układ całości pozwala...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Rozwój światowej gospodarki sprawia, że coraz więcej firm ma charakter ponadnarodowy działają w wielu państwach, często wręcz w skali globalnej. Strategie ich funkcjonowania muszą więc z jednej strony uwzględniać wiele czasami odmiennych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Książka:*wyjaśnia podstawowe pojęcia związane ze strategią marki*przedstawia markę z punktu widzenia jej przydatności w różnych warunkach*wskazuje, jak wykorzystać markę firmy, aby zdobywać i utrzymywać rynki oraz rozwijać międzynarodową kooperację...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
W książce, która w oryginalnej wersji odniosła wielki sukces w Europie Zachodniej i USA, Autor przedstawia kompleksowo nowoczesną strategię obsługi klienta. Książka ma siedem rozdziałów. W każdym z nich Autoromawia jeden z sekretów, które jego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W gospodarce rynkowej właściwa strategia produktu jest kluczem do osiągnięcia sukcesów przedsiębiorstwa na rynku. W książce autorzy pokazują - na podstawie przykładów - jak tworzyć strategie produktów, aby produkt został zauważony i kupiony...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W książce opisano miejsce i rolę public relations w zarządzaniu firmą. Łącząc różne modele i teorie zarządzania, autorka omówiła tworzenie skutecznych strategii PR w kontekście m.in. zarządzania strategicznego firmą, działania kierownictwa...
pozycja niedostępna