pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Jerzy Altkorn

Jerzy Altkorn - książki lub utwory autora


Marketing w turystyce - okładka książki
Jerzy Altkorn

Marketing w turystyce

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Książka, napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę wykorzystania uniwersalnych zasad marketingu w...
pozycja niedostępna

Strategia marki. Seria: Marketing bez tajemnic - okładka książki
Jerzy Altkorn

Strategia marki. Seria: Marketing bez tajemnic

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Książka:*wyjaśnia podstawowe pojęcia związane ze strategią marki*przedstawia markę z punktu widzenia jej przydatności w różnych warunkach*wskazuje, jak wykorzystać markę firmy, aby zdobywać i utrzymywać rynki oraz rozwijać międzynarodową kooperację...
pozycja niedostępna

Marketing w turystyce - okładka książki
Jerzy Altkorn

Marketing w turystyce

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Książka, napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę...
pozycja niedostępna