pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE

Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 47


okładka książki - Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu

Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz...
pozycja niedostępna

okładka książki - Dystrybucja produktów

Dystrybucja produktów

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W książce opisano :- istotę i funkcje dystrybucji oraz jej związki z pozostałymi instrumentami marketingu- rolę bezpośrednich i pośrednich kanałów dystrybucji oraz korzyści wynikające z ich stosowania- rodzaje i funkcje pośredników...
pozycja niedostępna

okładka książki - Dylematy cywilizacji informatycznej

Dylematy cywilizacji informatycznej

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Książka jest poświęcona problemom rozwoju społeczeństwa informacyjnego oraz roli informacji (oczywiście skomputeryzowanej) we współczesnych społeczeństwach. Autorzy omawiane zagadnienia ujęli w następujących grupach: społeczeństwo informacyjne...
pozycja niedostępna

okładka książki - Determinanty działalności innowacyjnej przedsiębiorstw

Determinanty działalności innowacyjnej przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Innowacje są jednym z głównych źródeł osiągania przez przedsiębiorstwa przewagi konkurencyjnej. Każde przedsiębiorstwo, aby móc się rozwijać potrzebuje innowacji -- nowych produktów, usług, technologii, systemów organizacyjnych. W związku z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Demografia

Demografia

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Jest to już szóste, poprawione i w znacznym stopniu zmienione wydanie najpopularniejszego w Polsce podręcznika akademickiego zawierającego podstawy wiedzy na temat analizy demograficznej. Tradycyjny wykład metod analizy został wzbogacony o...
pozycja niedostępna

okładka książki - Decyzje menedżerskie z Excelem ( + CD)

Decyzje menedżerskie z Excelem ( + CD)

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Ważną cechą wykształcenia współczesnego menedżera jest znajomość i umiejętność wykorzystywania w praktyce metod podejmowania racjonalnych decyzji gwarantujących osiągnięcie wysokiej efektywności gospodarowania. Książka powstawała przy założeniu, że...
pozycja niedostępna

okładka książki - Decyzje ekonomiczne. Ujęcie ilościowe

Decyzje ekonomiczne. Ujęcie ilościowe

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Podręcznik akademicki prezentujący, na poziomie podstawowym, szeroką problematykę zastosowania metod ilościowych w ekonomii. Każdą z trzech części książki ( Podstawy modelowania,Podejmowanie decyzji ekonomicznych,Rynek jako źródło informacji w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Coaching

Coaching

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Coaching jest techniką szkolenia zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym.Jego istota łaczy relacje podopiecznego i trenera gdy (coaching dotyczy życia osobistego) lub podwładnego i przełożonego (życie zawodowe). Relacja ta polega na wspólnym...
pozycja niedostępna

okładka książki - Bankowość elektroniczna

Bankowość elektroniczna

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Banki na rynkach kapitałowych

Banki na rynkach kapitałowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Książka, w sposób nowoczesny i kompleksowy, przedstawia różne relacje banki-rynki kapitałowe, z uwzględnieniem procesu globalizacji oraz znaczenia banków jako pośredników, gwarantów, emitentów i inwestorów. Przedstawia klasyfikację ryzyka banków...
pozycja niedostępna

okładka książki - Badania rynku. Metody zastosowania

Badania rynku. Metody zastosowania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
We współczesnej gospodarce informacje są jednym z najważniejszych zasobów każdego podmiotu gospodarującego. Wiedza o rynku pozwala na podejmowanie decyzji obciążonych mniejszym ryzykiem. Wiedzę taką można zdobyć, przeprowadzając badania rynku, które...
pozycja niedostępna

okładka książki - Analiza przeżycia i tablice wymieralności

Analiza przeżycia i tablice wymieralności

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Tablice; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Analiza przeżycia jest terminem obejmującym różne sposoby i metody statystyczne badania procesów, których wspólną cechą jest ich trwanie, a którego czas wyznaczają dwa momenty: początkowy i końcowy (typowym przykładem jest życie człowieka)....
pozycja niedostępna

okładka książki - Analiza kosztów firmy

Analiza kosztów firmy

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Pozycja poświęcona jest analizie kosztów w różnych układach i przedziałach czasowych, w trybach ex post i ex ante, w stosunku do takich wielkości, jak zatrudnienie, sprzedaż, zaangażowane kapitały, itp. Intencją autora było dostarczenie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Analiza inwestycji i zarządzanie portfelem. Tom 1-2

Analiza inwestycji i zarządzanie portfelem. Tom 1-2

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Analiza inwestycji i zarządzanie portfelem to tłumaczenie jednego z najlepszych podręczników dotyczących inwestowania zarówno na rynku finansowym, jak i na rynku kapitałowym. Na powszechne zainteresowanie tą książką wpływają m.in. fakt...
pozycja niedostępna

okładka książki - Agroturystyka

Agroturystyka

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Agroturystyka jest obecnie przedmiotem dużego zainteresowania nie tylko polityki społecznej, gospodarczej i rolnej, lecz również samych rolników, dla których jest szansą zdobycia nowych źródeł dochodu. Podręcznik składa się z trzech części. Pierwsza...
pozycja niedostępna

okładka książki - 22 niezmienne prawa marketingu

22 niezmienne prawa marketingu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: marketing jest walką na percepcję, lepiej być pierwszym niż lepszym, jeśli nie możesz być lepszy, to...
pozycja niedostępna

okładka książki - Silna marka. Istota i kreowanie

Silna marka. Istota i kreowanie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Stworzenie silnej marki jest obecnie celem wielu menedżerów, ponieważ silna marka to marka, którą nabywa wielu kupujących, marka, przy której kupujący zapomina na chwilę o cenie, a także marka, która oferuje kupującym więcej niż marka przeciętna....
pozycja niedostępna

okładka książki - Podstawy zarządzania

Podstawy zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda;
Jest to podręcznik zarządzania, obejmujący wszystkie jego tradycje aspekty, tzn. procesy planowania, organizowania, kierowania i kontroli. Jednocześnie autorzy zadbali o aktualność podręcznika, wzbogacając go m.in. o kwestie technologii i...
pozycja niedostępna

Strona 47 z 47 : «pierwsza...4344454647 (938 pozycji)