Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE
Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 41
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Książka jest poświęcona czynnikom kształtującym zdolność konkurencyjną gospodarek narodowych. Autorzy przedstawili: istotę konkurencyjności gospodarki i polityki na rzecz konkurencyjności, ekonomię rozwoju i politykę...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
W książce Autorzy: przedstawili poziom, dynamikę i zróżnicowanie przestrzenne rozwoju społeczno-ekonomicznego Polski; przeanalizowali wymienione zagadnienia na tle osiągnięć i przemian zachodzących w tym zakresie w innych państwach Europy; opisali...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
W książce pokazano zmiany w handlu światowym na przełomie XX i XXI w. oraz miejsce i rolę Polski w tym handlu. Autorki skupiły uwagę na: * regionalizacji i globalizacji w handlu światowym; * teoriach handlu międzynarodowego i ich ewolucji w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Problemy dotyczące monitorowania przemian, funkcjonowania i rozwoju polskiego rynku usług transportowych skłoniły autorów książki do zdiagnozowania stanu tego rynku usług, określenia kierunków i strategii jego rozwoju w kontekście...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
W Poradniku są omówione główne zasady organizacji gospodarki magazynowej, które mogą być stosowane w różnych typach magazynów. Przestrzeganie tych zasad pozwoli na ich racjonalne funkcjonowanie. Autor zwrócił szczególną uwagę na: strukturę...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Literatura / Esej i szkic; Rok wydania: 2001; Oprawa: twarda;
Eseje zawarte w tym zbiorze łącznie nabierają nowego znaczenia, kolejno wzbogacając nasze poglądy na konkurencję. Przy ich lekturze poznajemy sposób pracy prof.Portera : możemy zobaczyć, jak kształtująsię jego teorie, jak z biegiem czasu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Współczesne przedsiębiorstwa są szczególnie zainteresowane wdrażaniem innowacyjnych procesów i produktów. Fundamentem takiego wdrożenia jest zawsze posiadanie optymalnego rozwiązania innowacyjnego. W książce wykorzystano...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Praca jest pierwszą w Polsce kompleksową analizą problemów rozwoju krajów afrykańskich w aspekcie ich miejsca w gospodarce światowej oraz ich stosunków gospodarczych z Polską. Jest oparta na autorskich badaniach empirycznych. Ma duże...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Religia / Kościół Katolicki / Jan Paweł II; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Jest rok 1981. Papież Jan Paweł II zaprasza do Watykanu kardynała Josepha Ratzingera. Niemiecki hierarcha zostaje prefektem Kongregacji Nauki Wiary, najważniejszej dykasterii Kurii Rzymskiej. Po ćwierćwieczu to właśnie on obejmie urząd Następcy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania, cel, efekty i kryteria pozycjonowania,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
Autor - od wielu lat zajmujący się naukami o zarządzaniu - dokonując swoistego podsumowania dotychczasowego dorobku naukowego, przekonuje, że ciągle istnieją duże potrzeby w zakresie stosowania i rozwoju nauk o zarządzaniu. Autor przedstawił:...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda;
Praktyka kierowania jest to książka odpowiadająca na - proste pytanie, jak skutecznie zarządzać w dzisiejszej gospodarce, aby osiągnąć zamierzony cel. Została napisana przez angielskich autorów na podstawie wyników badań oraz wielu lat doświadczeń...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Celem autorów pracy jest przedstawienie zarządzania strategicznego na przykładach. Taki układ książki powoduje, że stanowi ona doskonałe uzupełnienie podręczników z tej dziedziny o faktyczne przejawy oddziaływania warunków zewnętrznych i wewnętrznych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Autor, na podstawie wyników badań oraz wielu lat doświadczeń, uporządkował Prawdy o kierowaniu ludźmi... I tylko prawdy według kluczowych obszarów dotyczących zachowań ludzkich, a więc: zatrudniania, motywowania, przywództwa, komunikacji,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
W dobie dynamicznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego dostarczanie wiarygodnych i rzetelnych informacji statystycznych przez statystykę publiczną należy postrzegać jako ważny element planowania prac rozwojowych, badawczych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Książka zawiera opracowania wielu wybitnych autorów przygotowane na podstawie wystąpień w czasie I Kongresu Demograficznego w Polsce, który odbywał się w okresie 15 września 2001 r. - 26 listopada 2002 r. pod głównym tytułemPolska a Europa....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
W książce zostały pokazane społeczne i ekonomiczne zmiany zachodzące w krajach powstałych po rozpadzie Socjalistycznej Federacyjnej Republiki Jugosławii. Autor przedstawił historyczne i polityczne czynniki zróżnicowania rozwoju społeczno-ekonomicznego na...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
W niniejszej książce autor, zachęcając przedsiębiorstwa do procesowego zarządzania organizacją, koncentruje uwagę między innymi na: - przesłankach podejścia procesowego do zarządzania przedsiębiorstwem - projektowaniu procesów organizacyjnych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera zarys wiedzy z zakresu technik i technologii wytwarzania, doboru i organizacji procesów produkcyjnych, określenia optymalnego przebiegu procesu, projektowania systemów produkcyjnych. Dołączona do podręcznika płyta CD i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
W pierwszej o tej tematyce pozycji na rynku Autor przedstawia problematykę wykorzystania niekonwencjonalnych sposobów promowania produktów (np. poprzez ich prezentację w filmach, programach telewizyjnych, teledyskach, grach komputerowych i...
pozycja niedostępna