pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Adam Czarnecki

Adam Czarnecki - książki lub utwory autora


Drugie domy w rozwoju obszarów miejskich - okładka książki
Krystian Heffner, Adam Czarnecki (red.)

Drugie domy w rozwoju obszarów miejskich

Książka. Wydawnictwo: Instytut Rozwoju Wsi i Rolnictwa PAN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Prezentowana książka ma charakter monografii i składa się z dziewięciu autorskich części, w których zanalizowano zakres i skalę zjawiska drugich domów w Polsce oraz scharakteryzowano cechy rozkładu przestrzennego w układzie regionalnym. Dokonano...
Cena: 32.07  Cena wydawcy: 32.30 zł Oszczędzasz: 0.23 
do koszyka

Product placement. Niekonwencjonalny sposób promocji. Seria: Marketing bez tajemnic - okładka książki
Adam Czarnecki

Product placement. Niekonwencjonalny sposób promocji. Seria: Marketing bez tajemnic

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
W pierwszej o tej tematyce pozycji na rynku Autor przedstawia problematykę wykorzystania niekonwencjonalnych sposobów promowania produktów (np. poprzez ich prezentację w filmach, programach telewizyjnych, teledyskach, grach komputerowych i...
pozycja niedostępna