pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Adam Czarnecki

Adam Czarnecki - autor


okładka książki - Drugie domy w rozwoju obszarów miejskich
Krystian Heffner, Adam Czarnecki (red.)

Drugie domy w rozwoju obszarów miejskich

Książka. Wydawnictwo: Instytut Rozwoju Wsi i Rolnictwa PAN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Prezentowana książka ma charakter monografii i składa się z dziewięciu autorskich części, w których zanalizowano zakres i skalę zjawiska drugich domów w Polsce oraz scharakteryzowano cechy rozkładu przestrzennego w układzie regionalnym. Dokonano...
pozycja niedostępna

okładka książki - Product placement. Niekonwencjonalny sposób promocji. Seria: Marketing bez tajemnic
Adam Czarnecki

Product placement. Niekonwencjonalny sposób promocji. Seria: Marketing bez tajemnic

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
W pierwszej o tej tematyce pozycji na rynku Autor przedstawia problematykę wykorzystania niekonwencjonalnych sposobów promowania produktów (np. poprzez ich prezentację w filmach, programach telewizyjnych, teledyskach, grach komputerowych i...
pozycja niedostępna