pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
one press

Wydawnictwo one press - strona 51


okładka książki - Poznaj siebie a osiągniesz wymarzoną wagę ciała

Poznaj siebie a osiągniesz wymarzoną wagę ciała

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Zdrowie i uroda; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Poznaj siebie a osiągniesz wymarzoną wagę...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania

Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Logistyka cross-docking w sieci Wal-Mart, system just-do-it w Toyocie czy natychmiastowe wypłacanie odszkodowań w grupie ubezpieczeniowej Progressive -- to tylko niektóre z opisanych w tej książce nowatorskich pomysłów na konkurowanie w XXI...
pozycja niedostępna

okładka książki - Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden...
pozycja niedostępna

okładka książki - Brudne interesy. Wydanie drugie

Brudne interesy. Wydanie drugie

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Książka Brudne interesy. Wydanie drugie oparta jest na faktach, które autor zbierał przez 20 lat współpracy z instytucjami rządowymi zwalczającymi proceder prania brudnych pieniędzy. To ostrzegawczy obraz świata. Poznaj sekrety przerażającego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Skuteczne zarządzanie projektami

Skuteczne zarządzanie projektami

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Dobry menedżer projektu nie wpada w pułapkę nadziei: wie, że nierozwiązane problemy z czasem narastają. Potrafi motywować ludzi do pracy po godzinach, nawet gdy nie jest ich formalnym przełożonym. Dostrzega potencjalne zagrożenia dla projektu,...
pozycja niedostępna

okładka książki - W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów

W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Książka zawiera mnóstwo przydatnych rad, które przyniosą nieocenioną pomoc zarówno początkującym, jak i zaprawionym w bojach biznesmenom. Korzystając z zawartych w niej wskazówek, zwiększysz efektywność każdej rozmowy. Autor podkreśla jednak,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu

Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Ekscytacja, nowość i prowokacja - oto najważniejsze składniki reklamy. Jesteśmy wiecznie zajęci. Naszą rozproszoną uwagę może przykuć tylko starannie przygotowana kampania, która wyróżni się na tle tysięcy innych, atakujących nas z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Tajniki przetrwania firmy rodzinnej. Jak uniknąć siedmiu grzechów głównych niszczących firmy

Tajniki przetrwania firmy rodzinnej. Jak uniknąć siedmiu grzechów głównych niszczących firmy

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Książka Tajniki przetrwania firmy rodzinnej. Jak uniknąć siedmiu grzechów głównych niszczących firmy to zbiór praktycznych porad, przeznaczonych dla właścicieli lub pracowników firm rodzinnych. Quentin Fleming przedstawia siedem...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli

Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Oficjalnie dobro klienta jest absolutnym priorytetem firmy. Ale tak naprawdę pracownicy wysyłają klientom całkiem inny przekaz: naciągamy Cię, kliencie, na najdroższe produkty, nie lubimy Cię i nie chcemy się zajmować Twoimi sprawami. Na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników

Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Książka Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników to II tom epokowej trylogii Portera, przełożony na 13 języków, rozprowadzony w 30 wydaniach. Dowiedz się, dlaczego teorie Portera spotkały się z powszechną akceptacją...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pozytywne emocje. Jak rozwijać relacje międzyludzkie

Pozytywne emocje. Jak rozwijać relacje międzyludzkie

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Ta książka inspiruje innych, by czerpali z życia więcej radości. Choć sprawia wrażenie lekko napisanego poradnika, jest poważną lekturą. Autorzy wykorzystali w niej wyniki 50 lat badań nad psychologią pozytywną. Clifton i Rath proponują metody,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pozytywna siła słowa Nie

Pozytywna siła słowa Nie

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Bądź zawsze na TAK, zgadzaj się na wszystko i ulegaj woli innych ludzi. Tak, możemy obniżyć cenę tylko po to, by dać klientowi satysfakcję. Tak, możemy zdążyć w terminie, choć jest to nierealne. Tak, możemy pana dalej zatrudniać mimo tragicznej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą...
pozycja niedostępna

okładka książki - 10 złotych reguł sprzedaży

10 złotych reguł sprzedaży

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
W książce 10 złotych reguł sprzedaży autor - korzystając ze swojego bogatego doświadczenia -- przedstawia główne zasady skutecznej sprzedaży i podaje wiele przykładów wartych naśladowania. Dużą wagę przykłada również do zagadnienia etyki w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pokonywanie przeszkód. Przypowieść o tym, jak poskromić smoka konfliktu

Pokonywanie przeszkód. Przypowieść o tym, jak poskromić smoka konfliktu

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Alexander Hiam, doświadczony trener z zakresu mediacji i negocjacji, pokazuje, jak opanowywać konflikty, które wymknęły się spod kontroli. Z tej książki dowiesz się, jak powstrzymać spiralę narastającego sporu. Nauczysz się rozpoznawać zamiary...
pozycja niedostępna

okładka książki - Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą

Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Biznes i futbol

Biznes i futbol

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Sport; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Autorzy zaglądają za kulisy zarządzania klubami sportowymi. Pokazują, jak trenerzy-menedżerowie pozyskują nowe talenty, budują wśród członków zespołu wiarę we własne siły, ustanawiają ambitne cele i skłaniają ludzi do maksymalnego zaangażowania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Twoje podejście do pieniędzy. Czy zachowujesz się tak, jak wszyscy inni?

Twoje podejście do pieniędzy. Czy zachowujesz się tak, jak wszyscy inni?

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
W książce Twoje podejście do pieniędzy. Czy zachowujesz się tak, jak wszyscy inni znajdziesz próbę odpowiedzi na te pytania. Autorka, opierając się na ankietach i badaniach statystycznych, opisuje najskrzętniej skrywane ludzkie żądze, szalone nawyki...
pozycja niedostępna

okładka książki - Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki

Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Książka Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki odsłania tajniki nowoczesnego zarządzania marką. Czytając ją dowiesz się, jak stworzyć markę, która niesie ze sobą ładunek emocjonalny i jak dobrać odpowiednią nazwę...
pozycja niedostępna

okładka książki - Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu

Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Niniejsza książka jest produktem 10-letnich badań Harvard Business School. Autor przedstawia w niej trzyetapowy model rekonstrukcji firmy, chroniący przed powielaniem utrwalonych postaw w obliczu kryzysu. Donald N. Sull przybliża prawdziwe...
pozycja niedostępna

Strona 51 z 56 : «pierwsza...4950515253...ostatnia» (1106 pozycji)