pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 1. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa

Dane szczegółowe:
Wydawca: REA
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 85 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788371419874
ISBN: 978-83-7141-987-4
Data: 2008-11-13
pozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Treści kształcenia zostały podzielone na dwie części i ujęte zostały w następujących działach związanych z: rodzajami usług świadczonych przez gastronomię hotelową, wpływem kultury osobistej i etyki na jakość świadczonych usług, techniką oraz zasadami serwowania i podawania różnych potraw i napojów, technikami obsługi przyjęć okolicznościowych.
W podręczniku zawarto również treści dotyczące rodzajów kart menu, sposobów rozliczeń kelnerskich, podstawowych zasad BHP i przepisów sanitarno-epidemiologicznych oraz najnowszych trendów dotyczących obsługi konsumenta.
Treści zostały dobrane starannie pod względem merytorycznym i metodycznym oraz wzbogacone o liczne ilustracje, schematy i propozycje projektów zaliczeniowych.
Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa.
Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorzy uwzględnili w podręczniku standardy wymagań egzaminacyjnych.

Podręcznik „Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 1. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa” - oprawa miękka - Wydawca: REA.