pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Ekonomik
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 160 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788374491174
ISBN: 978-83-7449-117-4
Data: 2014-08-26
pozycja niedostępna

Opis podręcznika:

W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia.

W roku szkolnym 2014/2015 podręcznik może być wykorzystywany w szkołach, które realizują programy nauczania opracowane zarówno na podstawie nowej jak i starej podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Podręcznik jest przeznaczony do kształcenia w zawodach technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości, ale może być wykorzystywany również w szkołach kształcących w innych zawodach, w których uczniowie powinni poznać podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu.

Podręcznik „Marketing. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik” - oprawa miękka - Wydawca: Ekonomik.