pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Tytuł książki:

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 182 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301204563
ISBN: 978-83-0120-456-3
Data: 2019-02-08
61.66  69.00  7.34 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 48 h

Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.

Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów.

Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dó i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.

Książka "Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów" - Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2018 r. Cena 61.66 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski - autor m.in.:
Produkty podobne:
Wpływ specjalnych stref ekonomicznych - okładka książki

Wpływ specjalnych stref ekonomicznych na gospodarkę...

Radosław Pastusiak, Magdalena Jasiniak, Jakub Keller, Bartłomiej Krzeczewski