pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Zarządzanie wizerunkiem pracodawcy samorządowego
książka:

Zarządzanie wizerunkiem pracodawcy samorządowego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 278 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788323346135
ISBN: 978-83-2334-613-5
Data: 2019-08-27
Cena: 34.60  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 5.3 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Zarządzanie wizerunkiem pracodawcy samorządowego - Zbysław Dobrowolski, Tadeusz Kowalski - opis książki:

W dobie turbulentnego i coraz mniej poddającego się predykcji otoczenia, jak również konkurencji o ograniczone i często nieimitowane zasoby szczególnego znaczenia nabiera potrzeba kreowania pożądanego wizerunku organizacji publicznej. Konstatacja ta odnosi się także do wizerunku pracodawcy samorządowego. Pozyskanie oraz utrzymanie zdolnych pracowników stanowi przejaw dbałości o zasoby ludzkie. To dzięki zaangażowaniu oraz kreatywności urzędników samorządowych można skutecznie osiągać zakładane cele organizacyjne. Badania, których wyniki przedstawiono w niniejszej książce, zawierają analizę i przedstawienie determinant wizerunku pracodawcy samorządowego, jego ograniczeń oraz kierunkowych propozycji doskonalenia wizerunku organizacji samorządowej.

Zbysław Dobrowolski - profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego, doktor ekonomii, doktor habilitowany w dziedzinie nauk o zarządzaniu, autor dziesiątek publikacji naukowych (w tym kilkunastu monografii wydanych w Polsce i za granicą), prakseolog. Badał patologie organizacyjne, zjawiska etnocentryzmu publicznego, problematykę kontroli publicznej i funkcjonowanie spółek Skarbu Państwa. Uczestniczył w prestiżowym stażu w instytucji kontrolnej amerykańskiego Kongresu oraz w szkoleniach w instytucji kontrolnej brytyjskiego parlamentu. Podejmował działania jako ekspert Międzynarodowej Organizacji Najwyższych Organów Kontroli (INTOSAI). Napisał unikatowe monografie o naczelnym organie kontroli państwowej USA oraz najwyższych organach kontroli państwowej w krajach członkowskich Unii Europejskiej. Pełnił funkcję redaktora światowego periodyku "International Journal on Governmental Financial Management" wydawanego w USA. Był liderem Grupy Roboczej ds. Walki z Korupcją i Praniem Pieniędzy INTOSAI, ekspertem OECD oraz finansowanego przez Unię Europejską projektu usprawnienia funkcjonowania instytucji kontrolnej w Albanii. Współuczestniczył w doskonaleniu działania naczelnych organów kontroli państwowej w kilkunastu krajach. Współtworzył kilka światowych wytycznych i standardów INTOSAI.

Tadeusz Kowalski - doktor, dziekan Wydziału Studiów Społeczno-Ekonomicznych Łużyckiej Szkoły Wyższej im. Jana Benedykta Solfy, autor licznych opracowań naukowych poświęconych problematyce zarządzania publicznego.

Książka „Zarządzanie wizerunkiem pracodawcy samorządowego” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Książka posiada 278 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Zarządzanie wizerunkiem pracodawcy samorządowego"
Zbysław Dobrowolski, Tadeusz Kowalski - autor m.in.:
Kontrola publiczna. Ciągłość i - okładka książki
Kontrola publiczna. Ciągłość i zmiana Zbysław Dobrowolski, Jacek Kościelniak;
Instrumenty polityki społecznej - okładka książki
Instrumenty polityki społecznej Grzegorz Ignatowski, Łukasz Sułkowski, Zbysław Dobrowolski (red.);
Financial reform and institution - okładka książki
Financial reform and institution Tadeusz Kowalski, Steve Letza (red.);
Produkty podobne:
Marketing wewnętrzny we współczesnej - okładka książki
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop