pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie w kulturze. Tom 7

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 242 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788323322559
ISBN: 83-233-2255-4
Data: 2007-04-19
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Otrzymują Państwo tom 7 Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Jagiellońskiego "Zarządzanie w kulturze”. Tradycyjnie już jest to możliwe dzięki stałej współpracy Redakcji z Wydziałem Kultury Urzędu Miasta Krakowa, który jest cierpliwym sponsorem wydawnictwa, co z jednej strony wynika z rozumienia misji Wydziału i UMK, z drugiej zaś z faktu, że – jak to przy mecenacie i sponsoringu bywa – darczyńca jest partnerem, którego hojność przynosi mu niejakie korzyści. I jest to chyba układ zdrowych relacji: samorząd współpracujący z instytucją naukową, między innymi dla pożytku promocyjnego twórców, animatorów oraz instytucji kultury, a także miasta, w którym działają. Ale nie cele promocyjne – choćby najszlachetniej rozumiane – są dla nas najważniejsze. Najistotniejsza jest refleksja ogólna: sedno kultury, sens kultury, jej funkcjonowanie, tworzenie, upowszechnianie. Kwestie te znajdują zaś proste i oczywiste przełożenie na reguły zarządzania: tworzenie misji, zasad polityki kulturalnej, dyplomacji kulturalnej (co ostatnio jest modne w Ameryce, lecz w istocie stare jak świat cywilizowany), działania pragmatyczne instytucji kultury etc.

Książka "Zarządzanie w kulturze. Tom 7" - Emil Orzechowski, Katarzyna Plebańczyk, Łukasz Gaweł (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 242 stron i została wydana w 2006 r.