pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie turystyką w kryzysie. Edukacja i marka

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375566109
ISBN: 978-83-7556-610-9
Data: 2013-12-19
Cena wydawcy: 56.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest efektem dyskusji przedstawicieli polskich i zagranicznych ośrodków naukowych z praktykami różnych poziomów zarządzania współczesną turystyką. Takie połączenie zaowocowało identyfikacją kluczowych problemów branży turystycznej w kontekście aktualnych problemów politycznych i gospodarczych, procesów i zdarzeń naturalnych, jak również zmieniających się potrzeb klientów.

Książka "Zarządzanie turystyką w kryzysie. Edukacja i marka" - Małgorzata Bednarczyk, Ewa Wszędybył-Skulska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2013 r.