pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Małgorzata Bednarczyk

Małgorzata Bednarczyk - autor


okładka książki - Komunikacja międzykulturowa albo lepiej nie wychodź z domu
Danuta Glondys, Małgorzata Bednarczyk

Komunikacja międzykulturowa albo lepiej nie wychodź z domu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka Komunikacja międzykulturowa albo lepiej nie wychodź z domu ma służyć nie tylko poznaniu różnic kulturowych czy kulturowego kontekstu komunikacji, lecz również kształtowaniu umiejętności porozumiewania się oraz budowania...
33.67 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Przedsiębiorczość w sporcie. Zasady i praktyka
Małgorzata Bednarczyk, Karolina Nessel (red.)

Przedsiębiorczość w sporcie. Zasady i praktyka

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Sport; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W podręczniku Przedsiębiorczość w sporcie: - w sposób kompetentny i przystępny przedstawiono podstawowe uwarunkowania i procesy przedsiębiorczości na specyficznym rynku sportowym, z perspektywy zarządzania, ekonomii, finansów,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Innowacje w turystyce. Regionalna przestrzeń współpracy w makroregionie południowym Polski
Małgorzata Bednarczyk, Marta Najda-Janoszka (red.)

Innowacje w turystyce. Regionalna przestrzeń współpracy w makroregionie południowym Polski

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka pozwoli na:zmianę optyki postrzegania specyfiki przebiegu procesu innowacji w turystyce- poznanie i skuteczne wykorzystanie efektów synergii wewnętrznych i zewnętrznych źródeł zdolności do innowacji mikro, małych i średnich...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie turystyką w kryzysie. Edukacja i marka
Małgorzata Bednarczyk, Ewa Wszędybył-Skulska (red.)

Zarządzanie turystyką w kryzysie. Edukacja i marka

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka jest efektem dyskusji przedstawicieli polskich i zagranicznych ośrodków naukowych z praktykami różnych poziomów zarządzania współczesną turystyką. Takie połączenie zaowocowało identyfikacją kluczowych problemów branży turystycznej w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategic directions of tourism development. The cases of Poland and Slovakia. Scientific monograph
Małgorzata Bednarczyk, Andrej Malachovsky, Ewa Wszendybył-Skulska

Strategic directions of tourism development. The cases of Poland and Slovakia. Scientific monograph

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
The monograph Strategic directions of tourism development. The cases of Poland and Slovakia presents: - the important tasks in implementing tourism policy in the EU faced by each European country, - the differences in approach to tourism...
pozycja niedostępna

okładka książki - Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw na polskim rynku turystycznym
Małgorzata Bednarczyk (red.)

Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw na polskim rynku turystycznym

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Oprawa: miękka;
Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw na polskim rynku turystycznym to książka będąca rezultatem badań przeprowadzonych w latach 2004-2005, wzbogaconych doświadczeniem praktycznym, przeprowadzonych w latach 2004-2005 przez zespół...
pozycja niedostępna

okładka książki - Organizacje publiczne. Zarządzanie konkurencyjnością
Małgorzata Bednarczyk

Organizacje publiczne. Zarządzanie konkurencyjnością

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Autorka podejmuje problematykę obejmującą opracowanie koncepcji zarządzania przedsiębiorstwami i organizacjami sektora publicznego. Zgodnie z kierunkiem rozwoju procesów globalnych w gospodarce światowej i modelowaniem przedsięwzięć związanych...
pozycja niedostępna