pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Księgarnia »
Książki »
»
Zarządzanie ryzykiem kursu walutowego w przedsiębiorstwie. Poradnik...
książka:

Zarządzanie ryzykiem kursu walutowego w przedsiębiorstwie. Poradnik praktyczny

Dane szczegółowe:
Wydawca: LINIA
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 400 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788363000172
ISBN: 978-83-63000-17-2
Data: 2013-11-05
60.31 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Zarządzanie ryzykiem kursu walutowego w przedsiębiorstwie. Poradnik praktyczny - Jacek Maliszewski - opis książki:

Czy polskie przedsiębiorstwa zarządzają ryzykiem kursu walutowego Niestety nie. Tylko kilka procent firm uzyskujących przychody w walucie obcej oraz firm ponoszących koszty w walucie zagranicznej zarządza ryzykiem kursowym. Polscy przedsiębiorcy są słabo wyedukowani w dziedzinie zarządzania ryzykiem kursowym. Nie biorą udziału w szkoleniach na ten temat nie czytają publikacji opisujących metody zarządzania ryzykiem. Dlaczego tak się dzieje Brak czasu Brak chęci A może po prostu brak zainteresowania spowodowany trudną tematyką i skomplikowanym nazewnictwem Znając te problemy Jacek Maliszewski wieloletni praktyk w doradzaniu firmom w jaki sposób zarządzać ryzykiem walutowym napisał komplementarny podręcznik. Książka przeznaczona jest z jednej strony dyrektorów finansowych prezesów zarządu oraz właścicieli firm którzy już zarządzają ryzykiem kursowym lecz chcieliby rozszerzyć gamę narzędzi oraz ulepszyć stosowane metody. Z drugiej zaś odbiorcami jej powinni być ci którzy dopiero szukają odpowiedzi na to jak skutecznie poradzić sobie z kwestią ryzyka walutowego bez narażania się na niepotrzebne spekulacje.

Książka „Zarządzanie ryzykiem kursu walutowego w przedsiębiorstwie. Poradnik praktyczny” - oprawa twarda - Wydawnictwo LINIA.

Książka posiada 400 stron i została wydana w 2013 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Zarządzanie ryzykiem kursu walutowego w przedsiębiorstwie. Poradnik..."
Produkty podobne:
Handlowanie to gra - okładka książki
Handlowanie to gra Wojciech Haman, Jerzy Gut
Siła narracji marketingowej. Jak - okładka książki
Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa... Mirosław Bujko, Sebastian Hejnowski
Motywacja pod lupą. Praktyczny - okładka książki
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry