pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie relacjami w usługach

Autor książki:

Kazimierz Rogoziński

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 228 s.
Wymiar: 155x230 mm
EAN: 9788372516022
ISBN: 83-7251-602-2
Data: 2008-11-23
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Możemy uznać, że po kilkunastu latach transformacji systemowej, również wiedza dotycząca marketingu usług relacyjny marketing usług) została ugruntowana. Zatem powinno się pojawiać zapotrzebowanie na książki "następnej" generacji, a więc takie, które zawierałyby coś więcej niż prezencję ogólnej koncepcji, uzupełnionej omówieniem instrumentarium marketingowego i skutecznych metod jego zastosowania. Tym samym można tę książkę traktować jako wprowadzenie w problematykę zarządzania już w nowej "gospodarce sieci" (the network economy).
Czytelnikami tego opracowania powinni być nie tylko studenci wydziałów zarządzania i marketingu uczelni ekonomicznych, ale także praktycy, zwłaszcza słuchacze studiów podyplomowych tematycznie zorientowanych na usługi.

Książka "Zarządzanie relacjami w usługach" - Kazimierz Rogoziński (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2006 r.