pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie produktem dla bystrzaków. Seria: W prostocie tkwi siła

Autor książki:

Brian Lawley, Pamela Schure

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 384 s.
Wymiar: 170x235 mm
EAN: 9788328359291
ISBN: 978-83-2835-929-1
Data: 2020-01-31
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu
Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody
Naucz się wywierać wpływ na zespół
Podręcznik efektywnego zarządzania produktem
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.

W książce:
Zasady zarządzania produktem
Fazy cyklu życia produktu
Skuteczne badania rynku
Analiza konkurencji
Efektywne wprowadzanie produktu na rynek
O autorach
Brian Lawley jest prezesem i założycielem 280 Group, czołowej firmy konsultingowej i szkoleniowej specjalizującej się w zarządzaniu produktem.

Pamela Schure jest dyrektorem ds. produktów i usług w 280 Group. Pracowała jako menedżer produktu, marketingu produktu oraz w dziale marketingu między innymi w Apple i Adaptec.

Książka "Zarządzanie produktem dla bystrzaków. Seria: W prostocie tkwi siła" - Brian Lawley, Pamela Schure - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 384 stron i została wydana w 2019 r.