pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Zarządzanie kampanią reklamową Kwal. PGF.08. cz.1

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
EAN: 9788302211454
ISBN: 978-83-0221-145-4
Data: 2023-05-25
68.62 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis podręcznika:

Podręcznik to kompendium wiedzy na temat planowania, sprzedaży i realizowania efektywnych kampanii reklamowych, opracowany zgodnie z podstawą programową do zawodu technik reklamy.

Część pierwsza publikacji omawia treści dotyczące technik kreatywnych w procesie powstawania reklamy (pomaga poznać podstawy kreatywności i techniki twórczego myślenia) i stopniowo wprowadza w najważniejsze zagadnienia. Skrupulatnie wyjaśnia zagadnienia związane z psychologią reklamy (komunikacja w reklamie, analiza zachowania konsumenta, kolor i kształt jako narzędzia) i zapoznaje z etyką (skupia się m.in. na analizie reklamy przez pryzmat archetypów kulturowych) oraz przepisami prawa dotyczącymi reklamy.

Podręcznik kładzie szczególny nacisk na strategię komunikacji marki (cele i grupa docelowa komunikacji, potrzeby konsumentów, główny przekaz reklamy, komunikowane korzyści konsumenckie, osobowość marki, charakter i ton przekazu, tworzenie briefu) i plan kampanii reklamowej (cele kampanii reklamowej, tworzenie strategii reklamowych, etapy i budżet kampanii reklamowej, plan mediów, optymalizacja parametrów kampanii medialnej).

Publikacja przybliża również tematykę sprzedaży kampanii reklamowej (analiza potrzeb i planu kampanii reklamowej, prezentacja sprzedażowa, obrona projektu) i zarządzania informacją w kampanii reklamowej (gromadzenie, analiza, synteza i udostępnianie informacji).

Wszystkie trudne definicje są dla ułatwienia zebrane w jednym miejscu w słowniczku pojęć. W przyswajaniu wszystkich informacji pomagają liczne zdjęcia, schematy i tabele (łącznie ponad 150). Podstawowe definicje są wyróżnione graficznie (ZAPAMIĘTAJ). Teoria jest zobrazowana praktycznymi odniesieniami w tabelach PRZYKŁAD. CIEKAWOSTKI pomagają rozszerzyć wiedzę i rozbudzić zainteresowanie.

Podręcznik „Zarządzanie kampanią reklamową Kwal. PGF.08. cz.1” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP. Cena 68.62 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.