pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie, organizowanie, motywowanie, kontrola

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 978830114255101
ISBN: 83-01-14255-3
Data:2001-01-15
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik przeznaczony dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Atutami podręcznika są: duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia, słowniczek terminów, indeks rzeczowy oraz bogata bibliografia.

Książka "Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie, organizowanie, motywowanie, kontrola" - Krzysztof Cybulski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2004 r.