pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Wybory 1997. Partie i ich programy
Księgarnia »
Książki »
książka:

Wybory 1997. Partie i ich programy

autor:

Inka Słodkowska

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: ISP PAN
Oprawa: miękka
Ilość stron: 280 s.
Wymiar: 240x165 mm
EAN: 9788388490613
ISBN: 83-88490-61-3
Data: 2005-02-09
20.95  26.00  5.05 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Wybory 1997. Partie i ich programy - Inka Słodkowska - opis książki:

Tom Wybory 1997. Partie i ich programy stanowi kontynuację poprzednich publikacji Archiwum Partii Politycznych Instytutu Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk: Programy partii i ugrupowań politycznych 1989 (Warszawa 1995); Wybory 1991. Programy partii i ugrupowań politycznych (Warszawa 2001); Wybory 1993. Partie i ich programy (Warszawa 2001) oraz Wybory 2001. Partie i ich programy (Warszawa 2002). Obecnie przedstawiany czytelnikom tom zawiera materiały z wyborów parlamentarnych w roku 1997: podstawowe informacje o krajowych komitetach wyborczych oraz ich programy wyborcze.

Książka „Wybory 1997. Partie i ich programy” - oprawa miękka - Wydawnictwo ISP PAN.

Książka posiada 280 stron i została wydana w 0000 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Wybory 1997. Partie i ich programy"
Inka Słodkowska (red.) - autor m.in.:
Wybory 2011. Partie i ich programy. - okładka książki
Wybory 2011. Partie i ich programy. Seria: Wybory... Inka Słodkowska, Magdalena Dołbakowska (red.);
Wybory prezydenckie 2010. Programy - okładka książki
Wybory prezydenckie 2010. Programy kandydatów Inka Słodkowska, Magdalena Dołbakowska (red.);
Produkty podobne:
Wybory 2011. Partie i ich programy. - okładka książki
Wybory 2011. Partie i ich programy. Seria: Wybory... Inka Słodkowska, Magdalena Dołbakowska (red.)
Wybory prezydenckie 2010. Programy - okładka książki
Wybory prezydenckie 2010. Programy kandydatów Inka Słodkowska, Magdalena Dołbakowska (red.)
Partie i ugrupowania parlamentarne - okładka książki
Partie i ugrupowania parlamentarne III RP Krzysztof Kowalczyk, Jerzy Sielski (red.)
Broń masowego wrażenia. Kampania - okładka książki
Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007... Mariusz Kolczyński, Marek Mazur