pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
książka:

Władza komunikacji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 516 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788301170219
ISBN: 978-83-0117-021-9
Data: 2013-03-21
70.59  79.00  8.41 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 48 h

Władza komunikacji - Manuel Castells - opis książki:

Najnowsza książka Manuela Castellsa przenosi rozważania na temat wieku informacji w nowe stulecie. Castells podejmuje w niej temat wzajemnych związków między władzą a komunikacją, pokazując, na ile każda forma politycznego zaangażowania jest uzależniona od kontrolowania przepływu i treści informacji. Odpowiada przy tym na pytania, dlaczego tak ważne jest zarządzanie procesami komunikacyjnymi oraz jaką rolę odgrywa przemysł medialny i polityka państwa w rozwoju komunikacji masowej w ramach społeczeństwa sieci. Bazując na wielu przykładach, takich jak kampania prezydencka Baracka Obamy czy dezinformowanie społeczeństwa amerykańskiego na temat wojny w Iraku, wskazuje również na nowy emancypacyjny wymiar komunikacji, który określa mianem komunikacji ja. Manuel Castells hiszpański socjolog wykładający na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley, ale związany z uniwersytetami na całym świecie, gdzie prowadził swoje wieloletnie badania poświęcone społeczeństwu sieciowemu. Autor ponad 20 książek, laureat wielu prestiżowych nagród, którego nazwisko stało się już klasyką w socjologicznych badaniach internetu.

Książka „Władza komunikacji” - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN.

Książka posiada 516 stron i została wydana w 2013 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Władza komunikacji"
Manuel Castells - autor m.in.:
Koniec tysiąclecia - okładka książki
Koniec tysiąclecia Manuel Castells;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Klinika dziennikarstwa - credo - okładka książki
Klinika dziennikarstwa - credo Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Katarzyna Konarska (red.)