pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Lobbing i grupy interesu w Unii Europejskiej
książka:

Lobbing i grupy interesu w Unii Europejskiej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 504 s.
Wymiar: 168x238 mm
EAN: 978830116764601
ISBN: 978-83-0116-764-6
Data: 2011-10-11
49.79  59.00  9.21 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Lobbing i grupy interesu w Unii Europejskiej - Urszula Kurczewska - opis książki:

Wraz z rozwojem procesów integracyjnych i nowych obszarów współpracy wzrosło znaczenie grup interesu w procesie podejmowania decyzji w Unii Europejskiej. Działalność lobbystów stała się integralnym elementem tworzenia polityki, szansą na uwzględnienie przez decydentów politycznych opinii jak najszerszych grup społecznych i narzędziem rozwiązywania konfliktów interesu. Głównym celem książki jest przybliżenie problematyki grup interesu i ich aktywności lobbingowej w ramach UE. W części I autorka przedstawiła: * lobbing i grupy interesu w perspektywie teoretycznej, * podejścia do kwestii reprezentacji interesów w UE w ramach głównych paradygmatów badawczych. W kolejnych częściach książki, wykorzystując analizę case studies, omówiła: * proces formowania systemu reprezentacji interesów w UE, * system reprezentacji interesów grupowych w UE, * formy i struktury reprezentacji interesów grupowych w UE, * środki i metody działań grup interesu w ramach instytucji UE, * znaczenie grup interesu w procesach decyzyjnych Unii Europejskiej, * regulacje prawne i etyczne lobbingu w UE.

Książka „Lobbing i grupy interesu w Unii Europejskiej” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN.

Książka posiada 504 stron i została wydana w 2011 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Lobbing i grupy interesu w Unii Europejskiej"
Urszula Kurczewska - autor m.in.:
Reprezentacja interesów gospodarczych - okładka książki
Reprezentacja interesów gospodarczych i społecznych... Urszula Kurczewska, Krzysztof Jasiecki (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Nowe rzeczywistości społeczne, - okładka książki
Nowe rzeczywistości społeczne, nowe teorie socjologiczne Maciej Gdula, Aleksandra Grzymała-Kazłowska, Renata Włoch