pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Wirtualne targowisko. Tom 2. O reklamie, marketingu i promowaniu się...
książka:

Wirtualne targowisko. Tom 2. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Elipsa
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 182 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788380171619
ISBN: 9788380171619
Data: 2017-09-20
Majowa obniżka!Cena: 21.96  Cena wydawcy: 25.20 zł Oszczędzasz: 3.24 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Wirtualne targowisko. Tom 2. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie - Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk - opis książki:

Internet. Od strony materialnej to po prostu sieć komputerowa. Miliony kilometrów kabli i światłowodów, niezliczona liczba połączonych ze sobą urządzeń. Coraz częściej nie potrzebują one kabli, posługując się bezprzewodowymi systemami łączności. Ale Internet to nie tylko serwery, routery i kable. To także fenomen socjologiczny, kulturowy, komunikacyjny. To przestrzeń wymiany informacji, poszukiwania rozrywki, to narzędzie komunikowania się. To komunikowanie coraz częściej ma wymiar reklamowo-marketingowy. Internet staje się miejscem (nie w sensie fizycznym, ale rozumianym jako przestrzeń lub środowisko) mówienia światu o zaletach swego produktu lub usługi, miejscem budowania reputacji (lub czasem - jej tracenia); staje się globalnym targowiskiem, gdzie tysiące produktów, usług, rozwiązań robi wszystko, by przyciągnąć naszą uwagę. Niniejsza publikacja jest próbą spojrzenia na to wirtualne targowisko przez pryzmat refleksji naukowej celem dokonania pogłębionych analiz oraz opisania i nazwania wiodących trendów, schematów lub kategorii zjawisk. Mamy nadzieję, że dostarczy Czytelnikom wielu pozytywnych danych oraz inspiracji do dalszych, własnych, pogłębionych badań.

Redaktorzy
Wstęp

Książka Wirtualne targowisko. Tom 2. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie - oprawa miękka - Wydawnictwo Elipsa.

Książka posiada 182 stron i została wydana w 2017 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Wirtualne targowisko. Tom 2. O reklamie, marketingu i promowaniu się..."
Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.) - autor m.in.:
Nauki o mediach i komunikacji społecznej. - okładka książki
Nauki o mediach i komunikacji społecznej. Krystalizacja... Andrzej Adamski, Sławomir Gawroński, Marcin Szewczyk (red.);
Prawo karne i wymiar sprawiedliwości - okładka książki
Prawo karne i wymiar sprawiedliwości państw Unii... Andrzej Adamski, Janusz Bojarski, Piotr Chrzczonowicz;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Wirtualne targowisko. Tom 3. O - okładka książki
Wirtualne targowisko. Tom 3. O reklamie, marketingu... Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Macieszek (red.)
e-sklep. Biznes na kryzys - okładka książki
e-sklep. Biznes na kryzys Joanna Rozmiarek