pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Sylwia Konopacka-Bąk

Sylwia Konopacka-Bąk - autor


okładka książki - Wirtualne targowisko. Tom 2. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie
Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Sylwia Konopacka-Bąk (red.)

Wirtualne targowisko. Tom 2. O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie

Książka. Wydawnictwo: Elipsa ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Internet. Od strony materialnej to po prostu sieć komputerowa. Miliony kilometrów kabli i światłowodów, niezliczona liczba połączonych ze sobą urządzeń. Coraz częściej nie potrzebują one kabli, posługując się bezprzewodowymi...
pozycja niedostępna