pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wiedza o reklamie. Od pomysłu do efektu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Szkolne PWN
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 360 s.
Wymiar: 200x250 mm
EAN: 9788374468251
ISBN: 978-83-7446-825-1
Data: 2009-04-17
Cena wydawcy: 37.01 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polse i na świecie. Część druga dotyczy terii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciaga uwagę odbiorców, jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu retoryki reklamy, m.in. schematy argumentacyjne czy tropy i i figury wykorzystywane w rekalmie. W części trzeciej Czytelnik znajdzie informacje dotyczące aspektów praktycznych reklamy czyli o procesie tworzenia kampanii reklamowych. W książce są wiadmości dotyczące podziału i funkcji agencji reklamowych i domów mediowych, badań marketingowych, elementów strategii kampanii reklamowej oraz planowania mediów. Czytelnik dowie się jak badać skutecznośc reklamy oraz zapozna się z prawnymi jej aspektami. "Wiedza o reklamie" to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą - jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.

Książka "Wiedza o reklamie. Od pomysłu do efektu" - oprawa miękka - Wydawnictwo Szkolne PWN. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2009 r.