pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Przywództwo, marketing, budżet

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 158 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381020022
ISBN: 978-83-8102-002-2
Data: 2017-11-30
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka "Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw - Przywództwo, marketing, budżet" - stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdzić, że stwarza on znaczącą szansę na zwiększenie zatrudnienia, poprawienie dynamiki eksportu, a przede wszystkim na skuteczne konkurowanie polskiej gospodarki na rynku europejskim.

W publikacji szczegółowej analizie poddano:
- determinanty funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw,
- rolę przywództwa i umiejętność budowania zaangażowania pracowników,
- specyfikę działalności marketingowej i budowania wartości marki w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw,
- prowadzenie sprawozdawczości finansowej w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw,
- kompetencje z zakresu finansowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw z wybranych projektów Unii Europejskiej.

Książka "Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Przywództwo, marketing, budżet" - Rafał Drewniak, Agnieszka Goździewska-Nowicka, Iwona Posadzińska - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 158 stron i została wydana w 2017 r.