pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ukryta moc reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki

Autor książki:

Robert Heath

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Oprawa: miękka
Ilość stron: 168 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788374890120
ISBN: 83-7489-012-6
Data: 2006-01-27
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Ukryta moc reklamy" podważa tradycyjne poglądy na temat tego, jak odbiorcy spostrzegają i przetwarzają komunikaty o markach.
Od ponad siedemdziesięciu lat powszechnie przyjmuje się założenie, że reklama jest skuteczna tylko wtedy, gdy na poziomie świadomości przekonuje konsumentów do wyboru określonej marki. W takim ujęciu decydujące znaczenie ma uwaga odbiorcy, dlatego pracownicy agencji reklamowych skupiają większość swoich twórczych wysiłków na osiąganiu jak najwyższych poziomów zainteresowania i koncentracji uwagi. Dlaczego jednak reklama może działać – i często naprawdę działa – nawet wtedy, gdy konsumenci nie zdają sobie sprawy z tego, że kiedykolwiek widzieli lub słyszeli dany spot?

"Jeśli pojedyncze dzieło może dać początek nowemu rozdziałowi w historii reklamy, to Ukryta moc reklamy jest nim bez wątpienia. Mamy do czynienia z pracą przełomową, która - głęboko w to wierzę - wprowadzi polską reklamę do grona najlepszych."

prof. Rafał Krzysztof Ohme, Polska Akademia Nauk

Książka "Ukryta moc reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki" - Robert Heath - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne.