pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
książka:

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 332 s.
Wymiar: 235x162 mm
EAN: 9788323525332
ISBN: 9788323525332
Data: 2016-12-20
Cena: 33.14  Cena wydawcy: 39.00 zł Oszczędzasz: 5.86 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - opis wydawcy:

Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie - w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego - potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej.

Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na interesujące ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistów, ale także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!
Anna Giza-Poleszczuk - autor m.in.:
Produkty podobne:
W stronę socjologii ucieleśnionej - okładka książki
W stronę socjologii ucieleśnionej Izabella Bukraba-Rylska
Wtorek, 23 Kwietnia 2019 roku.