pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Testy A/B. Od kliknięcia do klienta

Autor książki:

Dan Siroker, Pete Koomen

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788324688111
ISBN: 978-83-246-8811-1
Data: 2014-06-12
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Odkryj możliwości testów A/B!

Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z nich nie skorzysta z Twoich usług! Zmień to! Poznaj sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji!

Istnieją narzędzia, które pozwolą Ci polepszyć ten wskaźnik. Ta książka omawia jedną z najskuteczniejszych technik - testy A/B. Polegają one na prezentowaniu użytkownikom różnych wersji strony i mierzeniu, jak reagują ci użytkownicy. W trakcie lektury tego wyjątkowego poradnika dogłębnie poznasz tę metodykę i odkryjesz najlepsze sposoby jej wdrażania. A potem dowiesz się, jakie pułapki i problemy czekają na Ciebie oraz jak sobie z nimi poradzić. Książka ta jest poświęcona niełatwym zagadnieniom, jednak ta wiedza przekazywana jest w niezwykle przyjazny i prosty sposób. Popraw wyniki swoich kampanii!

Dzięki tej książce:

  • poznasz testy A/B
  • wdrożysz testy A/B krok po kroku
  • unikniesz najczęstszych błędów
  • zwiększysz współczynnik konwersji
Zwiększ skuteczność Twoich działań marketingowych!

Książka "Testy A/B. Od kliknięcia do klienta" - Dan Siroker, Pete Koomen - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion.