pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Szlachetna Propaganda Dobroci czyli drugi tom o reklamie społecznej

Autor książki:

Piotr Wasilewski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Agencja Wasilewski
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 312 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788392403906
ISBN: 978-83-924039-0-6
Data: 2016-03-22
Cena wydawcy: 47.62 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest kontynuacją unikatowej monografii o reklamie niekomercyjnej pt. „Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej”, świetnie przyjętej przez czytelników (dwa wydania). Drugi tom otwiera dokumentalny zapis oraz wnikliwa analiza blisko stu pięćdziesięciu polskich kampanii społecznych z lat 2002–2006. Owo podsumowanie zostało dokonane z punktu widzenia m.in. używanego języka w komunikatach reklamowych, niestandardowych form komunikacji, znaczenia w reklamie społecznej marki nadawcy. Aspekty te ilustrują teksty opisujące działalność Polskiej Akcji Humanitarnej i Caritasu. Kolejna część ma charakter poradnikowy. Przybliża – krok po kroku – proces przygotowania kampanii, tłumaczy zasady współpracy z agencją tworzącą przekaz reklamowy, wskazuje na zagadnienia prawne występujące w reklamie społecznej, omawia znacznie badań marketingowych zwiększających możliwość sukcesu kampanii. Zaprezentowano też wyniki pierwszego w Polsce badania znajomości i ocen kampanii społecznych. Książkę zamykają rozważania prof. Marka Krajewskiego na temat skuteczności reklamy w sytuacji skrajnego nasycenia przestrzeni komunikacyjnej przekazami rywalizującymi o uwagę odbiorcy.

Liczący 312 stron tom, w opracowaniu i pod redakcją Piotra Wasilewskiego, przygotowali naukowcy, analitycy i praktycy – specjaliści świetnie znający omawianą problematykę.

Książka "Szlachetna Propaganda Dobroci czyli drugi tom o reklamie społecznej" - Piotr Wasilewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Agencja Wasilewski. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2013 r.