pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Tytuł książki:

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 140x210 mm
EAN: 9788324692507
ISBN: 978-83-2469-250-7
Data: 2015-03-02
15.95  39.90  23.95 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?
Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań: Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie? Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy? Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania? Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?
Pytania można mnożyć...

Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.

UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.

Książka "Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center" - Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2015 r. Cena 15.95 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Bądź pierwszy - Oceń, napisz recenzję/opinię [+]