pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna

Autor książki:

Przemysław Kusztelak

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 258 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375568998
ISBN: 978-83-7556-899-8
Data: 2017-06-09
56.51 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczają­cych położenie poszczególnych dó oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejście ekonomiczne, opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wyni­kami eksperymentów ekonomicznych.

W publikacji przedstawione zostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, ale również opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się oraz obowiązująca metodologia przeprowa­dzania badań eksperymentalnych. Stworzony i dokładnie opisany został również autorski eksperyment pozwalający Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże interesującą metodą badawczą od strony praktycznej.

Książka adresowana jest do osób interesujących się tematyką strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie kon­kurencyjności, jak również do tych, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się, jak przeprowadzać badania eksperymental­ne.

Książka "Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna" - Przemysław Kusztelak - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 258 stron i została wydana w 2017 r. Cena 56.51 zł. Zapraszamy na zakupy!