pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Saatchi
Rok wyd.: 2011
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 246 s.
Wymiar: 185x245 mm
EAN: 9788393239900
ISBN: 978-83-9323-990-0
Data: 2012-12-11
Cena wydawcy: 55.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Storytelling stał się ideą, bez której trudno sobie wyobrazić debatę o przyszłości marek. Jednak firmy wciąż nie mają pewności, jak i dlaczego storytelling może zmienić je na lepsze. Po co opowiadać Jak skonstruować przekonująca opowieść Jak opowiadać by wspierać markę Tę książkę napisali praktycy dla praktyków, poprzez przykłady z życia wzięte, proste wytyczne i praktyczne narzędzia książka inspiruje do zastosowania storytellingu przy pracy z marką - w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

Książka "Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie" - Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch, Stephen Blanchette - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Saatchi. Książka posiada 246 stron i została wydana w 2011 r.