pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Sprzedaż i krótka sprzedaż. Realizowanie zysków cięcie strat i zarabianie...
Tytuł książki:

Sprzedaż i krótka sprzedaż. Realizowanie zysków cięcie strat i zarabianie na spadkach

Autor książki:

Alexander Elder

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 340 s.
Wymiar: 175x240 mm
EAN: 9788326439506
ISBN: 978-83-2643-950-6
Data: 2013-01-16
83.41  99.00  15.59 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Sprzedaż i krótka sprzedaż. Realizowanie zysków cięcie strat i zarabianie na spadkach - Alexander Elder - opis książki:

Każdy początkujący inwestor giełdowy wie, jak należy kupować, ale to właśnie umiejętność sprzedaży w dobrym momencie daje przewagę nad tłumem.

Spadki na giełdzie są znacznie szybsze niż wzrosty, a znajomość krótkiej sprzedaży podwaja nasze szanse na zysk. Amatorzy nie znają krótkiej sprzedaży i boją się ją stosować, ale zawodowcy bardzo lubią zarabiać na spadkach.

Autor książki wyjaśnia, kiedy należy sprzedawać i jak sprzedawać na krótko. Przedstawia szczegółową analizę bessy oraz wiele konkretnych przykładów operacji giełdowych wraz z omówieniem najważniejszych płynących z nich wniosków.

Publikacja jest źródłem cennych wskazówek zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych inwestorów, a umieszczone w niej zestawy ćwiczeń z odpowiedziami ułatwiają nabycie praktycznych umiejętności w grze giełdowej.

Książka „Sprzedaż i krótka sprzedaż. Realizowanie zysków cięcie strat i zarabianie na spadkach” - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 340 stron i została wydana w 2013 r. Cena 83.41 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Sprzedaż i krótka sprzedaż. Realizowanie zysków cięcie strat i zarabianie..."
Alexander Elder - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Podstawy analizy fundamentalnej. - okładka książki
Podstawy analizy fundamentalnej. Podejście strategiczne Aleksandra Pieloch-Babiarz, Artur Sajnóg
Produkty podobne:
Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business - okładka książki
Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński
Czujesz? ...czyli o komunikacji - okładka książki
Czujesz? ...czyli o komunikacji marketingowej... Katarzyna Pawlikowska, Marek Poleszak