pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sponsoring sportu w warunkach globalizacji

Autor książki:

Tadeusz Sporek

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
Wymiar: 155x230 mm
EAN: 9788372517975
ISBN: 978-83-7251-797-5
Data: 2008-11-18
pozycja niedostępna

Opis książki:

Celem opracowania jest zaprezentowanie znaczenia sponsoringu sportu w nowych warunkach rynkowych, które kształtuje globalizacja działań marketingowych. W pracy omówiono wiele przypadków z życia, przykładów działań sponsorskich firm, kontraktów firm ze znanymi osobowościami sportu czy inicjatyw samych sportowców na rzecz walki z problemami globalizacji. Dzięki temu można także od strony praktyczne spojrzeć na zagadnienie sponsoringu w sporcie, na stronę duchową samych wydarzeń sportowych, zwłaszcza tych o zasięgu globalnym, a także na negatywne kwestie z nimi związanymi, czyli dopingu i korupcji w sporcie.

Książka "Sponsoring sportu w warunkach globalizacji" - Tadeusz Sporek - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2007 r.