pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Społeczna odpowiedzialność biznesu. Perspektywy i kierunki rozwoju

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 318 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788323126843
ISBN: 978-83-2312-684-3
Data: 2012-09-10
pozycja niedostępna

Opis książki:

Opracowanie stanowi dobrze przemyślane, wszechstronne i wnikliwe studium. Wyróżnia się kompleksowym ujęciem problematyki, popartym aktualnymi teoriami, wymaganiami legislacyjnymi, bardzo rzetelnym wsparciem prowadzonych wywodów najnowszymi tendencjami zaczerpniętymi z dostępnych źródeł tak polsko-, jak i obcojęzycznych oraz praktycznym omówieniem podjętych zagadnień. [...]Monografia, stanowić będzie wartościową pozycję pogłębiającą wiedzę z zakresu społecznej odpowiedzialności na tle funkcjonowania przedsiębiorstw i współpracy z sektorem publicznym. [...] Opracowanie ma także istotne walory aplikacyjne dzięki zamieszczeniu w nim wielu przykładów praktycznych i może stanowić bardzo cenną pomoc dydaktyczną w procesach kształcenia studentów oraz stanowić źródło tzw. dobrych praktyk dla kadry menedżerskiej .

Prof. dr hab. Maciej Urbaniak - fragment recenzji

Książka "Społeczna odpowiedzialność biznesu. Perspektywy i kierunki rozwoju" - Robert Kardaszewski, Marta Karwacka, Anna Paluszek (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Książka posiada 318 stron i została wydana w 2011 r.